Benjamin.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Benjamins'mor

Benjamin har været vågen siden 05.50. Og han vil bare ikke sove.

Jeg har prøvet at putte ham i barnevognen på altanen, putte ham i liften, puttet ham på sofaen osv. Og han skriger bare.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Han har fået mad, tør ble osv. Og ingenting hjælper.

Jeg er ikke sur på ham, for han kan jo ikke gøre for det. Men er bare ved at være udkørt og træt. Jeg har ikke engang kunnet få tøj på, få noget at spise eller noget. Han skriger bare hele tiden.

Hvad skal jeg gøre.

Knus... Benjamin's mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Maja_4000

benjamins'mor skriver:

Jeg har prøvet at putte ham i barnevognen på altanen, putte ham i liften, puttet ham på sofaen osv. Og han skriger bare.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Han har fået mad, tør ble osv. Og ingenting hjælper.

Jeg er ikke sur på ham, for han kan jo ikke gøre for det. Men er bare ved at være udkørt og træt. Jeg har ikke engang kunnet få tøj på, få noget at spise eller noget. Han skriger bare hele tiden.

Hvad skal jeg gøre.

Knus... Benjamin's mor.

Hvis jeg var dig , ville jeg smide ham i barnevognen og gå en tur .. Det hjæælper ALTID på Caroline når hun har sådan nogle dage 

Anmeld

8. marts 2011

Dittemor26

Kan godt huske frustrationen over de helt små spædbørn :-( Puha! Men tab ikke modet!

Hvad med at ligge ham i liften og svinge den frem og tilbage, det hjalp tit Viktor til at falde til ro, da han var helt lille. Kan dog godt være lidt hårdt for armene!

Vigtigst af alt (tror jeg): lad være med at prøve 100 forskellige ting af i 5 minutter hver. Prøv en ting og bliv ved i laaaang tid (gerne en halv time). Ved godt det er svært!!!!!!

Anmeld

8. marts 2011

Benjamins'mor

Maja_4000 skriver:

Hvis jeg var dig , ville jeg smide ham i barnevognen og gå en tur .. Det hjæælper ALTID på Caroline når hun har sådan nogle dage 

Jamen, problemet ligger lidt i jeg ikke kan få tøj på, for i det jeg ligger ham skriger han bare lungerne ud på sig selv.

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

benjamins'mor skriver:

Jamen, problemet ligger lidt i jeg ikke kan få tøj på, for i det jeg ligger ham skriger han bare lungerne ud på sig selv.

men der sker altså ikke noget ved det de 5 min du så kaster tøjet på... bare tal med ham og fortæl du er der...

Anmeld

8. marts 2011

Maja_4000

Ni-ko-li-ne skriver:

men der sker altså ikke noget ved det de 5 min du så kaster tøjet på... bare tal med ham og fortæl du er der...

Nemlig 

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

benjamins'mor skriver:

Hvad skal jeg gøre.

Knus... Benjamin's mor.

jeg ved godt det er hårdt og man er ret bange for at skade de små pus... men hvis ikke du lige kan få tøj på og kaste noget mad i hovedet... så ender du med at blive sur på ham fordi dit blodsukker og din tålmodighed slipper op...

Anmeld

8. marts 2011

Low

Jeg vil også anbefale at gå en lang tur. Skynd dig at få tøj på og ud af døren. Jeg håber for dig at det bliver beder

Anmeld

8. marts 2011

Mia&Allan

benjamins'mor skriver:

Hvad skal jeg gøre.

Knus... Benjamin's mor.

Øv, kan godt huske den tid

Men som de andre siger, han tager ikke skade ved at ligge selv selvom han græde, mens du får tøj på og evt noget at spise.... Jeg var selv rigtig rigtig dårlig til det, og det resulterede i at jeg flere dage faktisk slet ikke fik noget at spise og det er sgu absolut ikke sundt.... Husk at tænke på dig selv, selvom han er ked det lille nus... Håber det går bedre snarest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.