Asger har sovet ude siden vi havde besøg af sundhedsplejesken første gang, det var i tirsdags hvor han om søndagen var blevet 1 uge. Han havde taget fint på efter fødslen, og hun sagde han gerne måtte begynde at komme ud. Han er rigtig god til at tage en formiddags-/middagslur på 3-4 timer i barnevognen, er lige ude og trille lidt frem og tilbage indimellem. Om eftermiddagen har jeg også forsøgt, men uden held. Vi bor op af en meget trafikeret vej, hvor der om eftermiddagen er noget mere støj end om formiddagen. Tror ikke helt han har kunnet finde ro om eftermiddagen. Så idag endte det med jeg tog ham ind igen, og han faldt i søvn med det samme indenfor, da han lige havde fået tøjet af igen.
Mht. temperatur, så er de altså ret varme i barnevognen, når vejret er som det har været idag. Så jeg tror bestemt man skal droppe regnslaget, med mindre det regner, det vil blive ligesom at være i en plasticpose.. Min babyalarm viste 17 grader i vognen idag, og vognen stod i skyggen. Men herligt vejr for de små at putte ude i ;-)
Anmeld