Babs og Nutte :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Jose og emils mor

Jeg har for 4. gang i denne graviditet problemet med at jeg er vokset ud af mine bh'er. Nu er jeg så i 32. uge, så tænker at jeg lige så godt kan købe nogle ammebh'er. Men samtidig tænker jeg også, at når mælken løber til bliver de jo endnu større.

Så enten skal jeg købe nogle ammebh'er som der er lidt ekstra plads i eller også skal jeg ud og invisterer i en "billig" bh til den sidste tid. Jeg får total klaustroforbi af at have tøj på for tiden, så det skal være en som sidder godt.

Hvad gør i andre? og er der nogle mærker som i har gode erfaringer med?

Mvh Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

MyLove E

Jeg har lidt samme problem. Jeg har i forvejen store bryster, og meget svært ved at finde bh der passer. Alt det jeg kan få koster mellem 500-700kr. Jeg har heller ikke ville købe Ammebh endnu, men har købt nogle forlængerne til at sætte i så omkredsen bliver store. Det har virket lidt. Men kender godt følesen af at man føler sig fanget.

Ved godt at det måske ikke er så meget hjælp.

Knus

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Jeg var lige inde på den reklame som kører ved siden af baby.dk, so hedder morsunivers.dk og der har de sømløse bh'er og som amme. Men der er ingen bøjle. Og men den størelse jeg efterhånden har, skal der næsten bøjle i. Ellers udvider de vel bare stoffet efter et stykke tid. Og gider simpelthen ikke rende rundt med babserne nede på maven... ha ha

Nogen med stor barm som kende noget til de sømløse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.