shiiit hvor føler man sig dum......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

MissJuels

når man har gået rundt og mærket diverse graviditetssymptomer og så står man der med en bragende negativ test......

nåh, det var så bare en psykisk graviditet eller hvad

årh hvor er jeg bare skuffet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Happiness

Har du fået din mens endnu. For ellers kan du jo teste om et par dage. Det kan jo bare være t du danner hcg langsomt

for at den snart er der!

Anmeld

8. marts 2011

Happiness

Og du skal IKKE føle dig dum! Der er MANGE der har haft disse psykiske symptomer. ( inkl mig ) Det betyder jo bare at man brændende har det ønske om at blive gravid!

Anmeld

8. marts 2011

MissJuels

MaybeMe skriver:

Har du fået din mens endnu. For ellers kan du jo teste om et par dage. Det kan jo bare være t du danner hcg langsomt

for at den snart er der!

Nej har ik fået mens endnu... Men når jeg har fået en negativ test plejer jeg som regel at få det et par dage efter..

Ved godt det med Hcg'en men ved min første graviditet kunne jeg allerede teste positiv 2 uger efter ægløsning.. så det ville være underligt hvis jeg ikke kunne teste det nu, da det i hvert fald er 3-4 uger siden...

Taak, ved det godt.. men man kan sku ik lade vær med at føle sig lidt dum. Og føle det er et nederlag..

Anmeld

8. marts 2011

Mauser.

Åh altså, du må ikke spekulere så meget  det kan påvirke negativt, min symptomer var niv/stik og jag i underlivet som de eneste symptomer .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.