Alli piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.760 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

MinWilliam

Er der nogen af jer der har prøvet Alli pillerne? Virker de eller hvordan og tager man det hele på igen?

Jeg er startet på vægt vogterne men vil gerne lige tage piller til at få ordeligt gang i det..

Så mangler lidt gode råd..

For de er jo dyre og gå ud og købe hvis de ikke virker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Low

Dorthemuzz skriver:

Er der nogen af jer der har prøvet Alli pillerne? Virker de eller hvordan og tager man det hele på igen?

Jeg er startet på vægt vogterne men vil gerne lige tage piller til at få ordeligt gang i det..

Jeg har ikke selv prøvet dem men jeg har gerne ville. Jeg gik på nettet og læste. Jeg fandt frem til at man godt kunne få dårlig mave af dem fordi det var dem måde kroppen kunne komme af med det du gerne vi tabe dig. Om det passer kan jeg jo ikke sige, jeg læste bare hvad folk skrev.

Lige nu der erstatter jeg nogle måltider med nupo og det har helt sikkert hjulpet.

Ali piller eller nupo er på en månede dyre end en månedes træning i fitness center

Anmeld

8. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg snakkede med dem på apoteket om Alli på et tidspunkt. Hun sagde at de virker, men at man bare skal være meget opmærksom på "bivirkningerne". Hvis du spiser noget fed mad, skal du på toilettet, og det gælder også advokado og nødder. Og der er risiko for sivende afførring Netop fordi du ikke optager fedt - det fiser lige igennem.

Men igen - de skulle virke fordi du ikke kan tåle fed mad eller sukker, så du er lidt tvungen til at spise sundt

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Dorthemuzz skriver:

de virker kun hvis du samtidig spiser sund kost uden fedt....

og så er det mange penge at bruge, nås man alligevel skal spise sundt, så taber man sig allerede jo

Anmeld

8. marts 2011

skomat

Dorthemuzz skriver:

jeg har prøvet den for et stykke tid siden.

ja den virker, men selføldig når du stopper igen med dem, skal du stadig passe på hvad du spiser, for ellers tager du det hele på igen, sådan er alle slanke kure og piller.

alt i alt handler det jo om at ændre din livsstil i spisevaner.

men jeg syntes ikke om alli pillen da du ikke kan styre din aføring, og det er der jeg syntes pillen bliver klam.

men held og lykke

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Min kæreste spiste dem over et par mdr., og de hjalp på vægten. Men han skulle konstant på toilettet, netop som de andre også skriver, optager kroppen ikke fedtet i kosten. Det gjorde at han faktisk blev bedre til at spise sundt. Ligesom når du får lavet en fedmeoperation, får du det efterfølgende også dårligt når du spiser fed mad. Pillen tager du inden et måltid - men du skal ikke tage den hvis måltidet ikke indeholder fedt. Så på den måde er den en god måde at spise sundt på. For det er ikke kun din samvittighed der bliver ramt, det er dit fysiske helbred - og det er noget folk bedre forstår. Det er lidt ligesom det man brugte på neglene når man bed dem, da man var lille. Det smagte ad h... til, så stoppede man. Det skal lige siges at han løb samtidig, men han tabte sig omkring 8 kg. på ca. 2 mdr.

Mvh Kristine

Anmeld

8. marts 2011

Frøken Sørensen

Jeg har en veninde som har prøvet dem! Og hun vil aldrig tage dem igen. Hun fik virkelig dårlig mave af dem... Og det var altså sivende afføring og det var meget slemt... så hun skulle altid have et toilettet i nærheden  

Men har da hørt at de skulle virke, man skal altså bare virkelig ændre på sin madvaner, så det kun er sund kost.

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Ni-ko-li-ne skriver:

de virker kun hvis du samtidig spiser sund kost uden fedt....

og så er det mange penge at bruge, nås man alligevel skal spise sundt, så taber man sig allerede jo

Nej, for er der ingen fedt virker de ikke. Det eneste de gør er at skille fedtet fra. Jeg bruger dem ind imellem, og hvis jeg bruger, når der ikke er fedt i maden, så kunne jeg ligeså godt lade være. Det siger de også på apoteket, de virker KUN på fedt. Men det gør de til gengæld godt det fløjter ud med orange olie, hi hi. Husk ikke at bruge dem, hvis der er langt til toilettet

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Dot D skriver:

Nej, for er der ingen fedt virker de ikke. Det eneste de gør er at skille fedtet fra. Jeg bruger dem ind imellem, og hvis jeg bruger, når der ikke er fedt i maden, så kunne jeg ligeså godt lade være. Det siger de også på apoteket, de virker KUN på fedt. Men det gør de til gengæld godt det fløjter ud med orange olie, hi hi. Husk ikke at bruge dem, hvis der er langt til toilettet

der vil altid være noget fedt jo... men hvis man spiser forholdsvis sundt synes jeg nu alligevel de er overflødige

Anmeld

8. marts 2011

MinWilliam

Tak for alle de gode svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.