Ringede til lægen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Anonym trådstarter

Er det ikke bare typisk at når man endelig tager mod til sig og ringer til sin læge for at finde ud af man er gravid er de syge og man skal enten vente eller ringe til en anden læge..

Jeg har bare ikke rigtig lyst til at tage til andre læger end den jeg har.. for er ikke så glad for læger i forvejen, så har det ikke godt med at jeg skal til en anden læge jeg ikke stoler på.. MEN samtidig vil jeg bare gerne vide om jeg er gravid eller ikke, så jeg kan begynde at se fremad..

HJÆÆÆÆÆÆLP?? Hvad syntes i jeg skal gøre? Vente til min egen læge kommer igen eller tage til en anden læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

muzen

har du prøvet og tage en hjemmetest. min læge fortalte mig at de er lige så sikre som lægens!!

Anmeld

8. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min læge sagde, at de test de brugte var lige så god som dem man selv kunne købe. Har du testet?

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

har du prøvet og tage en hjemmetest. min læge fortalte mig at de er lige så sikre som lægens!!

Ja, testede positiv mandag(eftermiddag), negativ tirsdag(morgen), torsdag positiv(eftermiddag), fredag negativ(morgen)..

Så jeg er meget usikker.. Men mener bare at have hørt at den ikke kan vise positiv hvis den så er negativ? og så 2 gange.. hmm..

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

Prøv at test selv om de to andre også skriver.

Hvis den er positiv så er den det jo også hos din egen læge.

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Prøv at test selv om de to andre også skriver.

Hvis den er positiv så er den det jo også hos din egen læge.

problemet er jo at jeg har taget 4 test hvor 2 er positive og 2 er negative.. hmm??

Anmeld

8. marts 2011

Maise86

Anonym skriver:

Ja, testede positiv mandag(eftermiddag), negativ tirsdag(morgen), torsdag positiv(eftermiddag), fredag negativ(morgen)..

Så jeg er meget usikker.. Men mener bare at have hørt at den ikke kan vise positiv hvis den så er negativ? og så 2 gange.. hmm..

Jeg hvil bestemt mene du er gravid. Grunden til at du kan have testet negativ kan være fordi du ikke har nået at producere nok hcg. Men når du har haft 2 positive ville jeg ikke være i tvivl. Hvor langt er du henne?

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

problemet er jo at jeg har taget 4 test hvor 2 er positive og 2 er negative.. hmm??

Jeg tror altså godt du kan regne med du er gravid for du skulle jo ikke kunne teste positiv uden hcg i blodet.

Så stort tillykke her fra

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Jeg hvil bestemt mene du er gravid. Grunden til at du kan have testet negativ kan være fordi du ikke har nået at producere nok hcg. Men når du har haft 2 positive ville jeg ikke være i tvivl. Hvor langt er du henne?

Jeg vil skyde på jeg er et sted mellem 8-10 uger, for første måned jeg sprang over min mens tænkte jeg bare at enten er den forsinket eller syntes den bare ikke den skal komme den måned, for jeg har prøvet før at springe over en måned, men har aldrig prøvet at springe 2 gange over, så derfor kom jeg til at tænke på at jeg nok var gravid

Men jeg tør ikke håbe for meget..

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg tror altså godt du kan regne med du er gravid for du skulle jo ikke kunne teste positiv uden hcg i blodet.

Så stort tillykke her fra

tak..

Jeg håber på min læge snart er rask.. Så jeg kan få det tjekket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.