Hjælp til fedtet hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Fenris

Silvermist skriver:

Undskyld at jeg besvarer dit spørgsmål, men MAC er et kosmetik mærke der bl.a. forhandles i Magasin. Selv er jeg hysterisk med MAC produkterne.

Her er der info om MAC

http://www.maccosmetics.com/index.tmpl

og

http://shop.magasin.dk/on/demandware.store/Sites-mdn-Site/default/Link-Page?cid=M%C2%B7A%C2%B7C&gclid=CJfYgK7qvqcCFYeCDgodIAIsDw

det er bare helt ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Pena

Silvermist skriver:

Undskyld at jeg besvarer dit spørgsmål, men MAC er et kosmetik mærke der bl.a. forhandles i Magasin. Selv er jeg hysterisk med MAC produkterne.

Her er der info om MAC

http://www.maccosmetics.com/index.tmpl

og

http://shop.magasin.dk/on/demandware.store/Sites-mdn-Site/default/Link-Page?cid=M%C2%B7A%C2%B7C&gclid=CJfYgK7qvqcCFYeCDgodIAIsDw

Okay det må jeg hellere lige læse lidt om. Men må se om det findes andre steder end Magasin, da jeg bor i Esbjerg.

Men tak for info

Anmeld

9. marts 2011

Fenris

Pena skriver:

Okay det må jeg hellere lige læse lidt om. Men må se om det findes andre steder end Magasin, da jeg bor i Esbjerg.

Men tak for info

hej igen- vil bare lige fortælle at det desværre kun fås i magasin- ellers kan det muligvis købes på nettet....
-anita

Anmeld

10. marts 2011

Pena

Apples skriver:

hej igen- vil bare lige fortælle at det desværre kun fås i magasin- ellers kan det muligvis købes på nettet....
-anita

Ok tak. Så må jeg se om jeg får fat i det. Tak for info.

Anmeld

10. marts 2011

christinak

Pena skriver:

Hejsa piger

Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg slipper af med/skjuler min fedtede hud i ansigtet. Det er ikke rigtig noget jeg tænker over til daglig hvor jeg ikke går med makeup, men når jeg har foundation på, synes jeg det er meget tydeligt min hud skinner. Så jeg må tit duppe mig med en serviet, hvilket er ret træls.

Er der nogen med samme problem som har en god creme/foundation el.l. som der kan anbefales. Hvis I kan huske en ca pris, og hvor den er købt ville det være super.

Forresten hvis der er gode råd til at minimere synlige porer i ansigtet ville det også være super.

Håber nogen kan hjælpe. Var ved matas i dag, men stod bare med følelsen af hun prøvede at sælge mig en masse.

Jeg har selv skinnende hud når jeg har make up på men siden jeg er begyndt at bruge en mineralsk pudder fra Young blood skinner min hud aldrig

Anmeld

10. marts 2011

Pena

christinak skriver:

Jeg har selv skinnende hud når jeg har make up på men siden jeg er begyndt at bruge en mineralsk pudder fra Young blood skinner min hud aldrig

Bruger du pudderen ovenpå foundation? Og skal du pudre efter i løbet af dagen/aftenen?

Anmeld

10. marts 2011

christinak

Pena skriver:

Bruger du pudderen ovenpå foundation? Og skal du pudre efter i løbet af dagen/aftenen?

Nej bruger slet ikke Foundation mere, denne pudder dækker så godt og naturlig selv den ledeste bums har jeg fået dækket, og lægger det på om morgenen og det holder hele dagen

Anmeld

10. marts 2011

Pena

christinak skriver:

Nej bruger slet ikke Foundation mere, denne pudder dækker så godt og naturlig selv den ledeste bums har jeg fået dækket, og lægger det på om morgenen og det holder hele dagen

Okay det lyder da ret godt. Må jeg lige undersøge. Kan du huske en ca pris?

Takker

Anmeld

10. marts 2011

christinak

Pena skriver:

Okay det lyder da ret godt. Må jeg lige undersøge. Kan du huske en ca pris?

Takker

Mener det er omkring 300 kr jeg købte den ved en kosmetolog i hjerting har ikke fundet det andre end der

Anmeld

10. marts 2011

Pena

christinak skriver:

Mener det er omkring 300 kr jeg købte den ved en kosmetolog i hjerting har ikke fundet det andre end der

Ok, jamen så må jeg jo på jagt. Lidt pebret, men hvad gør man ikke for skønheden

Tak for hjælpen. Mener du Hjerting (Esbjerg)? For jeg bor i Tjæreborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.