Jeg har været til pole dancing :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Low

Og nøøøj hvor var det bare godt . Jeg er normalt en som holder mig meget tilbage for jeg vil helst ikke se dum ud osv. Men en veninde og jeg tilmeldte os og tænkte at det her skal vi bare prøve . Jeg følte mig rigtig godt tilpas i selvskabet. Det var et intro hold, så de fleste havde ikke prøvet det før ellers var de ikke så øvet. Det sværeste for mig var nok at huske alle øvelserne når vi skulle sætte det hele sammen . Jeg er godt nok øm i min krop nu . Det er helt sikkert noget jeg meget gerne vil gå til når min smukke søn starter i vuggestue .

Ikke nok med det så kan jeg passe bukser i størrelse 30 . Jeg plejer at bruge 32 og sjældent 31 men kan passe en venindes bukser som er størrelse 30, det er lidt sejt synes jeg . Mit problem i min barsel er at jeg spiser "hele" tiden og det er jeg stoppet med og jeg drikker meget mere vand, især lige før et måltid. Jeg skal også til at træne igen hver tirsdag og torsdag så jeg håber virkelig at jeg kommer under de 70 kg. Jeg var oppe på de 92 kg i min graviditet og jeg vejede 72 kg lige før jeg blev gravid. Jeg kom ned på 78 kg efter jeg havde født, hvilket er 8 mdr siden og for nogle uger siden vejede jeg 76 kg og jeg tror faktisk at jeg er kommet mere ned i vægt nu . Det er total skønt at det går beder her hjemme efter min søn og jeg var syge. Han lå med 39,5 i feber og han smittede mig selvfølgelig. Nu spiser han igen og vi hoster og er snottet så det er meget beder

Ja undskyld mit glædes indlæg blev lidt langt 

Hilsen Ditte og "lille" Alexander på 8 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

N&J

Må jeg hive ud af dig, hvor du går til det henne Ditte??

Har nemlig selv overvejet ligende en gang om ugen når Nikita er i vuggestue

Anmeld

8. marts 2011

Low

N&J skriver:

Må jeg hive ud af dig, hvor du går til det henne Ditte??

Har nemlig selv overvejet ligende en gang om ugen når Nikita er i vuggestue

Jeg kan se du også bor i kbh.. jamen det er lige ved rådhuspladsen. Deres hjemmeside er polefitness.nu . Jeg kan hvert fald godt anbefale dem

Anmeld

8. marts 2011

N&J

Low skriver:

Jeg kan se du også bor i kbh.. jamen det er lige ved rådhuspladsen. Deres hjemmeside er polefitness.nu . Jeg kan hvert fald godt anbefale dem

Tak.. det skal jeg lige have kigget lidt på.. 

Anmeld

8. marts 2011

Low

N&J skriver:

Tak.. det skal jeg lige have kigget lidt på.. 

Det er ikke helt billigt men det er ret sjovt

Anmeld

8. marts 2011

N&J

Low skriver:

Det er ikke helt billigt men det er ret sjovt

Nej, det kunne jeg se, men det er vist på tide jeg gør noget for mig selv.. 

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

Tillykke med det hele. Det er rart med nogle glade indlæg..

Anmeld

8. marts 2011

Tanja84

Gik selv til Pole inden jeg blev gravid, og det er sååååå sjovt, og kan mærkes på den gode måde i kroppen bagefter

Jeg ville rigtig gerne begynde til det igen, men synes bar det er alt for dyrt

Men det er en fed måde at træne på, for du får trænet alle de gode muskler... også er det en sjov træningsform, så man netop ikke kører træt i det 

Anmeld

8. marts 2011

Low

Skouboe skriver:

Tillykke med det hele. Det er rart med nogle glade indlæg..

Jo tak .. solen hjælper også på det gode humør synes jeg

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

Low skriver:

Jo tak .. solen hjælper også på det gode humør synes jeg

Ja, det er så skønt med lidt solskin efter en laaaang vinter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.