Da Runa mødte Århus og de mennesker der boede der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Rosa

I starten af februar fik vi fint besøg i Klostergade. Runadarling var kommet hele vejen fra Københavnstrup for at besøge os - og hun havde taget sin mor med! 

Vi havde - trods sygdom og massive søvnproblemer i vores lejr - nogle superhyggelige dage, med god mad, gode film, shopping, lidt rødvin og en masse hygge med ungerne der trivedes fint i hinandens selskab 

Her får I lige et ordentligt skud billeder fra de dejlige dage - vi håber Runa kommer igen snart og tager sin mor med:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

oo

nåååååårh  

jeg er vildt imponeret over, at I har fået TO unger ned i det der flexibath  min mor havde købt et til Sol da vi var derovre sidste måned og vi kunne IKKe få hende til at være dernede. altså størrelsesmæssigt

og så ELSKER jeg det her billede: Jonathan ligner en der siger "nallerne fra min sut, frøken!" og Runa ligner en der tænker "ja og siden hvornår er det så blevet ulovligt at hapse en sut hvis man ser én?!"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Tjuhl skriver:

nåååååårh  

jeg er vildt imponeret over, at I har fået TO unger ned i det der flexibath  min mor havde købt et til Sol da vi var derovre sidste måned og vi kunne IKKe få hende til at være dernede. altså størrelsesmæssigt

og så ELSKER jeg det her billede: Jonathan ligner en der siger "nallerne fra min sut, frøken!" og Runa ligner en der tænker "ja og siden hvornår er det så blevet ulovligt at hapse en sut hvis man ser én?!"

Hahaha - nu grinede jeg så så bredt at mit forkølelsessår flækkede 

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

nåååååårh  

Haha hvor godt Trine - jeg tænkte PRÆCIS det samme!!

Det ser ud til at have været nogle fantastiske dage!

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

Ihhhh...

Anmeld

7. marts 2011

Sakris

Hvor ser det dog hyggeligt ud....

Anmeld

7. marts 2011

mariamiss6

Hvor ER de sjove.... Og sikke nogle kønne forældre de børn har

OG Trine, hold nu kæft hvor er du skæg...

Jeg sad også lidt og tænkte, at Runa så ud som om hun tænkte What the fuck (selvom hun sikkert ikke kender den slags grimme ord i virkeligheden )

Anmeld

7. marts 2011

4kløver

Årets babypar hvor er de bare søde

Anmeld

8. marts 2011

Diana...

Åhh hvor er de dejlige de hygger sig bare 

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

Godmorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.