Jeg ELSKER HAM så højt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Pia.

Tror jeg har den dejligste store dreng .... føler mig så heldig...

Jeg har siden i går ligget syg med høj feber og haft det rigtig skidt, har intet spist og sov stort set det meste af eftermiddagen og aften i går...
Jim skulle på arbejde her til morgen men havde smurt madpakker og lagt tøj frem til børnene, så de skulle bare vaskes, i tøjet og have morgenmad...
Jeg har sovet på sofaen i nat og jeg vågnede kl. 7 ved at nogen pusler rundt ude i køkkenet.
Lidt efter kommer Mikkel ind med the til mig, så har den store dreng lavet the til sin mor jeg var lige ved at græde... og for det ikke skal være løgn vækker han sine søskende og har lavet havregryn og ristet toastbrød klar til dem alle tre... - Hvor er han bare dejlig...
Han pakkede madpakker og tasker til dem alle tre ....

Bliver så glad og varm inden i, når jeg ser på ham og tænker hvor heldig jeg er at mine børn er så dejlige, gode og kærlige over for hinanden...

Nå bare lige lidt fra mig....

Knus Pia, en syg men meget stolt mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Tullebobs

Wauw ham kan jeg godt forstå du er stolt af - sikke en fantastisk dreng(L)

Kram fra Trine

Anmeld

22. februar 2008

Honningblomst

Det har du så ikke, det har jeg nemlig....men du har nok den næstbedste;)
Dejligt med nogle fornuftige og søde store drenge, som jo er godt på vej til ikke kun at være moars mere...vildt at tænke på at der ikke gå mange år før de flytter og skal videre med deres liv...:) spændende at følge dem og se hvilke mennesker de udvikler sig til..

Knus Eva...h

Anmeld

22. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Pia

Jeg forstår virkelig godt, du ELSKER din store dreng, han lyder da bare for dejlig (L)
Mon ikke det skyldes at I har været rigtig søde og dejlige overfor ham? :)) Det tror jeg.
Knus og god bedring fra Tina

Anmeld

22. februar 2008

TbCp

Hvor er det dog bare sødt!

Anmeld

22. februar 2008

3rollinger

Altsaa, JEG faar da helt taarer i oejnene. Hvor er han da bare soed. Haaber at mine boern vokser op og bliver ligesaa soede og omsorgsfulde mennesker. Saa maa man godt have lov at vaere lidt stolt af sig selv ogsaa, Pia.

Rigtig god bedring.

Knus
Trine

Anmeld

22. februar 2008

MorCamilla

Sikke dog en fantastisk dreng.... :D

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

orrrrk tillykke, du har lige oplevet det dejligste en mor kan opleve...nemlig at ens børn begynder at vise så meget omsorg, at de forstår hvor dejligt en aflastning kan være...gå straks ind og kys ham på panden og fortæl ham han er det dejligste i verden....ork hvor er du smadder heldig!

:P

Anmeld

23. februar 2008

Pia.

Tak for jeres meget søde svar... hvor er I søde... Ja jeg har nemlig en meget kærlig og sød dreng med et meget stort hjerte(L)... Det syntes jeg faktisk alle mine tre børn har(L) - de er meget kærlige både over for andre og over for hinanden... Og så er det dejligt de tør vise det og fortælle det...

Knus & fortsat god weekend Pia...

Anmeld

23. februar 2008

H+S Skjolgborg.

DEJLIGGGG DRENG...
skønt når de er så hjælpsom..:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.