Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Milla- skriver: Så fik jeg taget lidt nye billeder. Synes den er begyndt at stritte noget mere og der er også en tendens til, at folk bare må røre den.Børnene på arb. kan næsten ikke gå forbi eller snakke med mig uden lige at måtte røre. Jeg har fortsat ingen gener som sådan, men kan godt mærke at fusserne er godt ømme efter en hel arbejdsdag. Har også rundet 10 kg, så det har selvfølgelig også noget at sige.
Så fik jeg taget lidt nye billeder. Synes den er begyndt at stritte noget mere og der er også en tendens til, at folk bare må røre den.Børnene på arb. kan næsten ikke gå forbi eller snakke med mig uden lige at måtte røre. Jeg har fortsat ingen gener som sådan, men kan godt mærke at fusserne er godt ømme efter en hel arbejdsdag. Har også rundet 10 kg, så det har selvfølgelig også noget at sige.
sikke en fin mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeMe skriver: WOW. Sikke en flot mave, og sikke du stråler! De 10kg må da udelukkende sidde på maven. Du bærer det rigtig flot!
WOW. Sikke en flot mave, og sikke du stråler!
De 10kg må da udelukkende sidde på maven. Du bærer det rigtig flot!
-Milla- skriver: Tak, det var sødt sagt. Er der nogle nye billeder af den fine mave?
Tak, det var sødt sagt. Er der nogle nye billeder af den fine mave?
Skrevbare hvad jeg tænkte
Ikke endnu, tager et nyt billede på fredag, så skal jeg nok lægge det ind
Sikke en smuk babyhule
MaybeMe skriver: Skrevbare hvad jeg tænkte Ikke endnu, tager et nyt billede på fredag, så skal jeg nok lægge det ind
Maja84 skriver: Sikke en smuk babyhule
Super flot mave
-Milla- skriver: Mange tak. og hvor er han bare lækker din lille prins.
Mange tak. og hvor er han bare lækker din lille prins.
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128