vi har efterhånden været ramt af en del sygdom og dvs ting, en masse snot hoste og feber, har fået ordnet inde klimaet her hjemme så det er ikk det, han er tilpas varm i barnevognen,, men han er så uheldig at have arvet min lette tendens til sygdom,
sine første måneder skulle der bare en lille foradring til at ødelægge enn helt uge for ham
jeg har nærmest kronisk ondt i hovedet, har fået masage for det men av det blev værre, min skulder er ødelagt og gør det ikk bedre med alle de løft hver dag, har sååe ondt og har osse fåået masage for dette men hjælper ½ time så er smerte der igen
albert fik kostateret astma som viste sig er medfødt,
han er bare et skravl lige som mig nu igen syg, hoste snot og det kører astmaen helt op, gør alt for hanikk skal blive syg. men han bliver alligevel, han skriger og kan simpelhen ikk finde ro,
den sidste uge har han været så svær at få til at sove og når han endelig sover vågner han mindst en gang i timen for at blive skiftet
han er blevet lægetjekket og lægen siger han bare er en der tisser meget, han kan ikk klare hans ble er det midste våd,
igår da jeg gik ned for at handle som jeg plejer mes han sover vågner han efer en ½ time fordi han havde tisset, og havde ikk tænkt på at tage en ble me når det bare var en lille handeltur, så måtte købe faktas lorte bleer nu står jeg med en helt pakker bleer som drengen tisser og prutter igennnem
nogle der vil have en pakke fakta ´bleer super gode hvis du vil have tis og pupu over alt
har også fundet ud af at det ikk er flasken han ikk vil ha men mme, alomin nan og et mærke jeg ikk kan stave til, hipp eller andet nej han nægter andet end det er vælling, og det kan han jo ikk få konstant...
hvornår mon det ender,
sorry for en omgang vand ud af ørene