Baby.dk møde i Slagelse den 10. April 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.640 visninger
46 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Charlotte Wberg

Så er der fastlagt en ny dato. Vi mødes hos mig den 10. April kl 13.00... Tidspunktet fungerede meget godt i Sorø, så satser på at vi holder fast i denne tid. I kan melde jer på banen i denne tråd om I vil deltage, andre end de som deltog sidst er også velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Charlotte Wberg skriver:

Så er der fastlagt en ny dato. Vi mødes hos mig den 10. April kl 13.00... Tidspunktet fungerede meget godt i Sorø, så satser på at vi holder fast i denne tid. I kan melde jer på banen i denne tråd om I vil deltage, andre end de som deltog sidst er også velkommen

Jeg kan godt hvis det er vi har kun min bonus søn på 13 og tobias på 14 mdr den weekend der nemlig.

Med eller uden den lille???.

Henriette

Anmeld

7. marts 2011

mth1987

Jeg er med. Ska vi lige når vi ved hvor mange vi bliver dele ud så vi tager noget med ligesom sidst

Anmeld

7. marts 2011

Charlotte Wberg

mth1987 skriver:

Jeg er med. Ska vi lige når vi ved hvor mange vi bliver dele ud så vi tager noget med ligesom sidst

Det kan vi godt,, lyder som en god ide.

Anmeld

7. marts 2011

Charlotte Wberg

mth1987 skriver:

Det kan vi godt,, lyder som en god ide.

Anmeld

7. marts 2011

Charlotte Wberg

Henriette skjoldborg jørgensen skriver:

Jeg kan godt hvis det er vi har kun min bonus søn på 13 og tobias på 14 mdr den weekend der nemlig.

Med eller uden den lille???.

Henriette

Det er helt op til en selv om man tager børn med,, tror at de andre har deres søde små poder med

Anmeld

7. marts 2011

Lou87

Jeg tror umiddelbart godt jeg kan denne gang også, tager self lillefisen med
Lad mig li høre nærmere hvis jeg ska ha noget med..

Anmeld

7. marts 2011

Charlotte Wberg

Lou87 skriver:

Jeg tror umiddelbart godt jeg kan denne gang også, tager self lillefisen med
Lad mig li høre nærmere hvis jeg ska ha noget med..

Jepper det ser vi på når det nærmer sig så deler vi lidt ud hist og pist, hvis det bliver nødvendigt Jeg håber dog at du kan, bare skynd dig og smæk et kæmpe kryds i kalenderen og sig helle for... Hehe. Selvfølgelig har du da hende med... Det er også hyggeligt at have dem med når de er så små... Der "gider" de godt (eller har ikke så meget et valg) hehe det er værre når de bliver større...

Anmeld

7. marts 2011

Lou87

Charlotte Wberg skriver:

Jepper det ser vi på når det nærmer sig så deler vi lidt ud hist og pist, hvis det bliver nødvendigt Jeg håber dog at du kan, bare skynd dig og smæk et kæmpe kryds i kalenderen og sig helle for... Hehe. Selvfølgelig har du da hende med... Det er også hyggeligt at have dem med når de er så små... Der "gider" de godt (eller har ikke så meget et valg) hehe det er værre når de bliver større...

Jeps vi ser ad

Og hehe tjah ville jo gerne bare ku springe på, men har jo li været afsted (og var jo suuper hyggeligt) men blir nok nødt til lige og se om der er andre ting der falder sammen med for mandens skyld også Kan jo ikk glemme de kære mænd helt

Ja når først de bliver ældre så gider de sku da ikk være sammen med deres keeeedelig mooarr!

Anmeld

7. marts 2011

Charlotte Wberg

Lou87 skriver:

Jeps vi ser ad

Og hehe tjah ville jo gerne bare ku springe på, men har jo li været afsted (og var jo suuper hyggeligt) men blir nok nødt til lige og se om der er andre ting der falder sammen med for mandens skyld også Kan jo ikk glemme de kære mænd helt

Ja når først de bliver ældre så gider de sku da ikk være sammen med deres keeeedelig mooarr!

Nej det er jo sandt, så bliver de måske kede af det... Du kan jo bare hive ham med også gg. Går dog udfra at min mand stikker af den dag gg, han plejer som regel ikke at gide sådan noget. Hehe Nej de vil bare være sammen med vennerne ligeså snart de når en bestemt alder. Så er det kun hvis man skal i byen og der måske falder noget af til deres favør at de gider bruge tid med moar hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.