Greys Hvide verden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Vial

Hey!

Jeg er dybt afhængig af GHV. Sidste sæson - den i efteråret 2010 fulgte jeg ikke med i af gode grunde (lige blevet mor til twins).

Nu er jeg med igen og ser første afsnit i dag (det har vist været sendt et par gange i år).

Nå men er jo helt lost. Nogle der kan fortælle lidt highlights fra sidste sæson.. ?

For fanden det er skønt at være tilbage i sofaen som serierytter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

matryoshka

KaMa skriver:

Hey!

Jeg er dybt afhængig af GHV. Sidste sæson - den i efteråret 2010 fulgte jeg ikke med i af gode grunde (lige blevet mor til twins).

Nu er jeg med igen og ser første afsnit i dag (det har vist været sendt et par gange i år).

Nå men er jo helt lost. Nogle der kan fortælle lidt highlights fra sidste sæson.. ?

Uuuh, jeg elsker også Grey's anatomy!! 

Hvis du har tid så tag ind på www. free- tv-video-online.me

Der kan du streame alle sæsonerne.. Ikke kun af Grey's. Men også  

Anmeld

7. marts 2011

matryoshka

KaMa skriver:

Hey!

og sidste sæson var ellers SÅ god og spændende.. Så den må du opleve selv!! 

Anmeld

7. marts 2011

Vial

MajaPiraya skriver:

Uuuh, jeg elsker også Grey's anatomy!! 

Hvis du har tid så tag ind på www. free- tv-video-online.me

Der kan du streame alle sæsonerne.. Ikke kun af Grey's. Men også  

Det kunne være, at jeg skulle afsætte tid til det. Sidder og er så lost nu. Føler jeg er gået glip af en større familiebegivenhed.. haha.

Kunne google mig frem til at hospialet har været taget som gidsler og noget med at M har været gravid??

Ihh - ser også Privat P. Hmm, det er ikke sådan, når man får børn og man må droppe sit "lægeliv".. haha

Anmeld

7. marts 2011

matryoshka

KaMa skriver:

Det kunne være, at jeg skulle afsætte tid til det. Sidder og er så lost nu. Føler jeg er gået glip af en større familiebegivenhed.. haha.

Kunne google mig frem til at hospialet har været taget som gidsler og noget med at M har været gravid??

Ihh - ser også Privat P. Hmm, det er ikke sådan, når man får børn og man må droppe sit "lægeliv".. haha

Hahaha.. Ja, jeg ser det også. Mandag ER medical night, intet andet  

Men jo, det er rigtig at de var gidsler, det er seriøst det mest spændende begivenhed i lægevidenskabens historie!!!!  og der er SÅ mange "følger" af denne begivenhed i den nyeste sæson, så jeg rekomenderer at du slukker for kanal 4 og begynder at streame!! hehe 

Hvor gamle er dine børn? 

Anmeld

7. marts 2011

tinasmor

Jeg ser den på nettet hver uge samme dag som den sendes i USA. Derfor tør jeg ikke skrive noget, for ved ikke hvor de er i DK og vil ikke afslører for meget

Elsker også bare den serie

Anmeld

7. marts 2011

Vial

MajaPiraya skriver:

Hahaha.. Ja, jeg ser det også. Mandag ER medical night, intet andet  

Men jo, det er rigtig at de var gidsler, det er seriøst det mest spændende begivenhed i lægevidenskabens historie!!!!  og der er SÅ mange "følger" af denne begivenhed i den nyeste sæson, så jeg rekomenderer at du slukker for kanal 4 og begynder at streame!! hehe 

Hvor gamle er dine børn? 

Jeg har tvillinger på snart 7 mdr. Er alene med dem.

Får heller ikke set mere i aften. Min datter er blevet syg. Søn sover heldigvis..

Anmeld

7. marts 2011

matryoshka

KaMa skriver:

Jeg har tvillinger på snart 7 mdr. Er alene med dem.

Får heller ikke set mere i aften. Min datter er blevet syg. Søn sover heldigvis..

Åh, så kan jeg godt forstå du har svært ved at finde tid til det. Men det kommer!!  Min datter var omkring 7½ måned da jeg stoppede med at amme sen aften/natt. Syntes det var en kæmpe lettelse og begyndte at kunne se serier og filme om aftenen og faktisk følge med. Og jeg er ikke alene ...  

Så det er SEJT at du kan  Og nyyyyyd det! 

Anmeld

7. marts 2011

Giraffen

Hey!

hvis du ikke behøver undertekster så ka du se alle afsnit her:

www.free-tv-online.me 

UPDATE: hov havde ikke lige set at det var lagt op allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.