En dejlig kæreste (fødsels)dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

AnneBJ

Jeg vil lige dele vores dejlige dag med Jer!

Jørn har fødselsdag i dag, og har taget en fridag - næste år er vi jo lidt mere end bare os to, plus jeg er midt i en eksamen på det tidspunkt.

Vi vågnede kl. 8.30, mig med den sygeste hovedpine overhovedet, og ondt i bækken, lænd, lyske - alt!! Jørn hentede smertestillende, og smurte en hurtig bolle, så jeg ikke blev sulten, selvom jeg lige blev liggende den halve time pillerne skulle have til at virke. Det endte med at blive en time, mens vi så lidt morgenfjernsyn, og da vi stod op, var hovedet tip top. Resten gjorde stadig ondt, men altså - jeg må jo også betegnes som værende højgravid!

Så hjalp vi hinanden med at lave morgenmad; ristede hjemmebagte boller fra igår, lavede scrambled æg, stegte bacon og pølser. Dertil var frisk rugbrød, diverse pålæg og vandmelon. MUMS! (at jeg så ikke kunne spise særlig meget fordi jeg jo havde spist, er en anden snak... )

Da vi havde spist kørte vi i Ønskebørn og købte lidt legetøj til baby samt et skumpuslespil til gulvet. Vi voldhyggede os, med at gå og trykke på al legetøj med lyd i, og fandt til sidst 3 dele legetøj på tilbud, så vi endte med at få ret meget, ret billigt! Derefter var vi i Elgiganten hvor Jørn endelig fik den telefon han har sukket efter i laaaang tid efterhånden!

Så en tur i storcentret for lige at bytte et par af hans gaver. Han havde fået cowboybukser af mig, som han desværre ikke kunne passe, men elskede. De havde dem i den rette størrelse, og jeg fik sneget en skjorte med i købet - den mand er SÅ pæn i skjorte, men han er ikke så god til at gå med det/købe det... Så jeg forsøger at indgyde nogle gode vaner... 

Inden vi kørte hjem var vi lige omkring domhuset her i Kolding og underskrive vores testamente, så det nu er gyldigt. Rart det er på plads! Da vi kom hjem blev jeg plantet i en lænestol med mine hævede, tykke fødder opad, og skulle så bare be' om, så kom Jørn springende. Han rodede med sin nye telefon, og jeg med baby.dk!

Kl. halv seks tog vi på Bones (jeg nåede lige en lur inden ) Og er lige kommet hjem derfra. Lækker mad, god betjening, og et meget glad og taknemmeligt fødselsdagsbarn! Det har bare været en rigtig dejlig dag, rart at vi stadig kun er to, men vi glæder os også til næste år, hvor vi er en familie der skal fejre ham!

Anne, som nu vil sætte sig og stene fjernsyn med sin fødselsdagskæreste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Diana...

Ihh hvor lyder det bare som en super hyggelig dag  Stort tillykke med ham 

Anmeld

7. marts 2011

CA

Dejlig dag! Tillykke med ham! Godt at i nyder at være 2!! 

Anmeld

7. marts 2011

Karina84

Ih det lyder til at ha været en rigtig dejlig dag, der er ikke noget bedre end kæreste hygge  Tillykke med ham  

Anmeld

7. marts 2011

Mettemus

Det lyder som en rigtig dejlig dag uden stress og bare ren kærestetid. Skønt! Stort tillykke til Jørn, og tak for det dejlige solskinsvejr

Anmeld

7. marts 2011

Maria-s

Tillykke med kæresten, og dejligt med sådan en total hyggedag Det er dejligt når det hele sådan går op i en højere enhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.