er der nogen der har oplevet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

sa82

ville høre om der skulle være andre der har oplevet noget lignende som jeg gør i øjeblikket.

vi er i gang med pb, jeg er på dag 18 i min cyklus, 10 dage til forventet mens.. i går oplevede jeg at ha rødligt udflåd efter sex med kæresten. det forsvandt så igen. men i morges da jeg var på toilettet, var der igen meget lyserødt blod på papiret.. jeg føler min mave er oppustet og har en del niven og smerter i den ene side af maven.. har været til læge idag og han kunne ikke se noget unormalt, og tog en test der var negativ.. er der nogen der har oplevet noget lignende, og er det noget man skal bekymre sig om.. kan det være at det er ægget der har sat sig fast allerede ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

sweet

sa82 skriver:

ville høre om der skulle være andre der har oplevet noget lignende som jeg gør i øjeblikket.

vi er i gang med pb, jeg er på dag 18 i min cyklus, 10 dage til forventet mens.. i går oplevede jeg at ha rødligt udflåd efter sex med kæresten. det forsvandt så igen. men i morges da jeg var på toilettet, var der igen meget lyserødt blod på papiret.. jeg føler min mave er oppustet og har en del niven og smerter i den ene side af maven.. har været til læge idag og han kunne ikke se noget unormalt, og tog en test der var negativ.. er der nogen der har oplevet noget lignende, og er det noget man skal bekymre sig om.. kan det være at det er ægget der har sat sig fast allerede ??

har hørt om nogen der har oplevet en lille plet blødning når ægget sætter sig... men har ikke selv oplevet det..

det er vist også noget med at hvis man er blevet gravid kan ens slimhinder godt være mere sarte og der kan komme en smlue blod..

Anmeld

7. marts 2011

smlmea

Det er formentlig ÆL,der kan man godt pletbløde,når æget frigives.

Ellers er kontantkblødning efter sex helt normalt.

Anmeld

7. marts 2011

sa82

smlmea skriver:

Det er formentlig ÆL,der kan man godt pletbløde,når æget frigives.

Ellers er kontantkblødning efter sex helt normalt.

det skal så være første gang så, har aldrig pletblødt under æl før. lægen sagde der ingen rift var eller tegn på irriteret slimhinder. så det kan jeg ikke sige om det kan være det.. man blir bare lidt obs.. når der opstår blødning som jeg ellers aldrig har døjet med før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.