Tvillingeklapvogn med lifte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.277 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Skouboe

Teutonia Team Alu s4 tvillingeklapvogn sælges.

Lækker tvillinge/søskende klapvogn i sort/grå. Den er brugt og har lidt brugsmærker, men er ellers rigtig fin. Den er en smule jordslået i kalechen. Det er vasket med rodalon, så der er ingen bakterier eller lugt ved det. Den er nyvasket

Der medfølger varekurv, forlæder, regnslag, 2 hårde lifte med helsemadrasser, 2 køreposer samt 2 fluenet.

Vognen fungerer perfekt. Liggemål er 92. Bredde på hele vognen er 79 cm. Vi har ikke haft problemer med at få den igennem døre. Den har været brugt som søskende vogn og der har fint været plads til en lift og den store ved siden af.

Den er skøn at køre med og drejer nemt pga. de svingbare forhjul. Hele overdelen kan vendes så der er mulighed for at børnene kan kigge i køreretning.

Sammenklappede mål: Dybde: 100 cm, højde 53 cm og bredde 79 cm.

Skal hentes i Ølstykke. Pris 4000 eller giv et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Kofoed.

De pletter, ved du om det er noget vand/mug skader?

Er det hårde lifte i har til?

Anmeld

7. marts 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Teutonia Team Alu s4 tvillingeklapvogn sælges.

Lækker tvillinge/søskende klapvogn i sort/grå. Den er brugt og har lidt brugsmærker, men er ellers rigtig fin. Den er en smule jordslået i kalechen. Det er vasket med rodalon, så der er ingen bakterier eller lugt ved det. Den er nyvasket

Der medfølger varekurv, forlæder, regnslag, 2 hårde lifte med helsemadrasser, 2 køreposer samt 2 fluenet.

Vognen fungerer perfekt. Liggemål er 92. Bredde på hele vognen er 79 cm. Vi har ikke haft problemer med at få den igennem døre. Den har været brugt som søskende vogn og der har fint været plads til en lift og den store ved siden af.

Den er skøn at køre med og drejer nemt pga. de svingbare forhjul. Hele overdelen kan vendes så der er mulighed for at børnene kan kigge i køreretning.

Sammenklappede mål: Dybde: 100 cm, højde 53 cm og bredde 79 cm.

Skal hentes i Ølstykke. Pris 4000 eller giv et bud

ihh hvis jeg bare kunne overtale manden til en mere så var jeg helt klar frisk på den og tak for idag

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

Kofoed33 skriver:

De pletter, ved du om det er noget vand/mug skader?

Er det hårde lifte i har til?

Det ligner det er jordslået, men der er helt sikkert ikke mug i det. Den har stået i vores opvarmede (og vandtætte skur) vinteren over, så jeg er ikke helt sikker på hvorfor det er kommet. Jeg har lige haft det hele skilt ad og overdelen har ligget i blød i Rodalon i et døgn og er derefter blevet vasket 2 gange i vaskemaskine

Det er tilsyneladende et almindeligt problem for rigtigt mange klapvogne. Jeg kender ihvertfald flere, der har det

Ja, det er hårde lifte

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

CVVE skriver:

ihh hvis jeg bare kunne overtale manden til en mere så var jeg helt klar frisk på den og tak for idag

Den er også lækker og super pæn. Desværre gider Freja ikke det der klapvognshalløj, så det er nok for os at bruge den almindelige.

Og i lige måde. Vi må lige finde en ny dag snart - så lover jeg at lade være med at rende rundt og rydde op

Vi ses på torsdag

Anmeld

7. marts 2011

Kofoed.

Skouboe skriver:

Det ligner det er jordslået, men der er helt sikkert ikke mug i det. Den har stået i vores opvarmede (og vandtætte skur) vinteren over, så jeg er ikke helt sikker på hvorfor det er kommet. Jeg har lige haft det hele skilt ad og overdelen har ligget i blød i Rodalon i et døgn og er derefter blevet vasket 2 gange i vaskemaskine

Det er tilsyneladende et almindeligt problem for rigtigt mange klapvogne. Jeg kender ihvertfald flere, der har det

Ja, det er hårde lifte

Okay. Sådan det hang sammen, hehe.

Men den er bestemt en mulighed, vil dog vente lidt endnu med, at købe en vogn, men er den der stadig når vi tør lidt mere, skal jeg nok lige henvende mig.

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

Kofoed33 skriver:

Okay. Sådan det hang sammen, hehe.

Men den er bestemt en mulighed, vil dog vente lidt endnu med, at købe en vogn, men er den der stadig når vi tør lidt mere, skal jeg nok lige henvende mig.

Du skal være velkommen

Anmeld

13. marts 2011

Skouboe

SOLGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.