Eksperthjælp: Kehr 29 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Jeannette Costantina Guariniello

"Kehr 29 år"

Hej Jeannette

Jeg har et måske lidt underligt spørgsmål. det lyder kan zoneterapi hjælpe på en cyklus inden jeg startede på p-piller i 99 var min cyklus meget jævnlig med 22 dages mellemrum.jeg stoppede helt på p-piller i 06, min cyklus har ikke været til at regne med siden den er på mellem 23 dage og helt op til 108 dage. kæresten er blevet undersøgt på kryds og tværs, der skulle ikke være noget galt for at jeg skulle kunne blive gravid. så jeg ville høre om zoneterapi måske kunne være en hjælp?

på forhånd tak for svaret. mange venlige hilsner Kehr 29 år.

Jeannettes svar

Hej Kehr

Det er bestemt ikke et underligt spørgsmål. Der er stadig mange som ikke ved hvad zoneterapi kan afhjælpe. 

Det lyder jo som om du har en nogle hormonforstyrrelser og det er zoneterapi rigtig godt til at afhjælpe. Jeg bruger selv øreakupunktur sammen med zoneterapien i klinikken og meget meget stor succes så jeg kan kun anbefale dig at få fat i en zonetrapeut og starte på et behandlingsforløb. Det er ikke til at sige hvor mange behandlinger der skal til. Min erfaring fra klinikken er dog at det går rimelig hurtigt, men jo længere tid man har haft en "lidelse" jo længere tid tager det. Jeg har en kvinde på 40 år i øjeblikket og hendes cyklus var på 14 dage da hun startede for et par måneder siden, men nu har vi fået den op på 24 dage.

Håber at det besvare dit spørgsmål og ellers skriver du bare igen.

Mange hilsner

Jeannette

Jeannette arbejder som zoneterapeut i to forskellige klinikker på Østerbro. Her kan du/dit barn få behandling.

Se Jeanette’s hjemmeside på: www.perzona.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.