Hej Piger
Ja jeg undskylder på forhånd for et lidt brokket indlæg.
Jeg har faktisk absolut ikke noget at brokke mig over, jeg har jo haft det SÅ nemt hele graviditeten faktisk, men indenfor den sidste uge er jeg nu begyndt at synes, at nu er det godt nok bare ikke sjovt længere. Og idag har jeg så bare en rigtig øv dag så den får I lov til at få lidt brok over.
For det første så er jeg godt nok træt af at jeg sover så dårligt nu.
Enten skal jeg op en million gange og tisse, eller også så er jeg oppe og lige pludselig kl. 2.30 eller 4.00 om natten så kan jeg sørme ikke falde i søvn igen når jeg kommer ind igen.
Nogen gange bare fordi jeg simpelthen ikke kan falde i søvn, andre gange fordi jeg bare ikke kan finde en stilling hvor jeg bare ligger nogenlunde. - det er altså bare træls at ligge i flere timer og glo mens manden bare sover stille og roligt ved siden af.
Så jeg er bare kronisk træt fortiden.
Derudover så er jeg bare øm allevegne, mine led, mine fødder, mine ben og lænd - alt er bare så ømt det er sgu da belastende at det gør ondt i fødderne at gå som om man har løbet et maraton barfoedet.
Nå ja så har jeg hovedpine hver anden dag hvilket nok skyldes alle mine spændinger i ryggen eller den manglende søvn... ikke mangel på vand i hvertfald for jeg er kronisk tørstig for tiden så væske får jeg masser af.
og sidst men ikke mindst så er jeg vidst bare træt af at være stor, tung i kroppen, klodset og konstant føle at mine arme er for korte. Det er nu ikke fordi at jeg har taget vanvittigt på under graviditeten.. 8 kg. siger vi nu så det er jo fint nok, men de kan altså sagtens mærkes alligevel skal jeg hilse og sige.
Så er jeg ved at få SPAT af min søster som konstant skal spørge til om hun ikke snart kommer ud ( hvor fanden skal jeg vide det fra der er jo ikke en timer på vel) og hvis hun ikke spørg om det så får jeg konstant at vide at hun er sikker på at hun kommer før tid... hvor ved du det fra?
oveni det så læser hun til sygeplejerske og af en eller anden grund så ved hun ALT om babyer, modermælkserstatning osv. for hun er jo færdig næste år
men min JDM eller den JDM vi havde til eksempelvis ammeundervisning de er da helt galt på den på trods af at de har 20 års erfaring!
LUK nu røven
Jeg er uddannet jurist men derfor ved jeg sgu da ikke alt om jura, jeg ved f.eks. ikke en skid om lejeret, tilgengæld så har jeg speciale i SKAT så det ved jeg noget om. Åhhhhhh hvor bliver jeg dog træt af hende en gang imellem......
Nå men jeg undskylder igen for et brok indlæg, men havde lige brug for at læsse af og synes ikke det skulle gå ud over min dejlige mand i denne omgang..
Så nu vil jeg ligge mig og se om jeg måske kunne få en lille lur på sofaen og være lidt mindre træls når jeg vågner.