Krøller eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

CA

Så sidder man her og brokker sig over sit udseende og opdager bagefter at der er kommet penge tilbage fra skat. Skriver det til Martin hvortil han svarer: "Så er der frisør til konen og babynavn på armen til manden! "

Dejligt! MEN hvad skal der så lige ske med garnet? Gode forslag? Billeder kan ses i mappen Har længe ønsket mig krøller, men tror I det ku være flot til mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

AnneBJ

Jeg tror det ville være flot til dig med krøller! Ikke sådan bittesmå proptrækkerkrøller, men lidt større, som sådan løfter håret lidt. Jeg fik lavet krøller for ca. 2 år siden, og var rigtig glad for det. Det gav mit hår noget fylde, og gjorde det kraftigere og mere levende at se på. Jeg vil gerne prøve at sætte billeder ind af før- og efter krøller, hvis du er interesseret?

Anmeld

7. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Jeg tror det ville være flot til dig med krøller! Ikke sådan bittesmå proptrækkerkrøller, men lidt større, som sådan løfter håret lidt. Jeg fik lavet krøller for ca. 2 år siden, og var rigtig glad for det. Det gav mit hår noget fylde, og gjorde det kraftigere og mere levende at se på. Jeg vil gerne prøve at sætte billeder ind af før- og efter krøller, hvis du er interesseret?

Meget gerne

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Det skal du få... Bare ikke lige nu! De er nemlig ikke på denne computer og jeg er tyk og gider ikke rejse mig .. 

Regner med at smide dem ind i aften

Anmeld

7. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Det skal du få... Bare ikke lige nu! De er nemlig ikke på denne computer og jeg er tyk og gider ikke rejse mig .. 

Regner med at smide dem ind i aften

Ha ha! Kender det!!!!

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Så fik tykke lettet sig..

Billedet med mine 3 brødre er ca. et halvt år før jeg fik lavet krøller - kunne ikke finde andre med pandehår og løsthængende hår.

Det med Jørn er samme dag som krøllerne er lavet, og det hvor jeg er selv på, er ca. en uge efter krøllerne er lavet og de er faldet lidt mere til i håret. Faktisk var det ikke som sådan krøl ret længe, men det løftede stadig mit hår meget, og gjorde det nemmere at arbejde med. (tag dig ikke af det skæve pandehår, ved ikke lige hvad der skete for det...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Så fik tykke lettet sig..

Billedet med mine 3 brødre er ca. et halvt år før jeg fik lavet krøller - kunne ikke finde andre med pandehår og løsthængende hår.

Det med Jørn er samme dag som krøllerne er lavet, og det hvor jeg er selv på, er ca. en uge efter krøllerne er lavet og de er faldet lidt mere til i håret. Faktisk var det ikke som sådan krøl ret længe, men det løftede stadig mit hår meget, og gjorde det nemmere at arbejde med. (tag dig ikke af det skæve pandehår, ved ikke lige hvad der skete for det...)

Tak Anne. Det var da hurtigt de "faldt ned"? en uge... Men du har ret - det gir stadig god fylde!

Hvordan har jeg kunnet klare mig uden de her fine smileys?

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Ja jeg var faktisk også lidt skuffet... Jeg brugte endda de "rigtige" produkter som frisøren havde anbefalet og solgt mig i dyre domme, men synes ikke det hjalp. Kunne godt lide krøllerne, men regner ikke med at få det lavet igen, for jeg synes ikke jeg fik så meget for pengene... 

Ja de er skønne ikk? Jeg har efterhånden en del liggende som jeg mangler at tilføje herinde - det kunne jeg jo lige tage at gøre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.