Billedrunde <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

DK

Sofia skriver:

Uhh lille yndlings Richard Jeg må møde Kirstine, jeg kan stadig ikke helt forstå at du har sådan en stor pige, hun er virkelig fin!!

Ha ha ha, det kan jeg heller ikke selv helt forstå! Nogen gange når hun kommer hjem fra Anders tænker jeg: Hvem ER dog det store barn?

Men sådan kommer jeg nok også til at tænke om Richard om et par år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Mettemus

Jeg vil også gerne være med!

Her et billede af min lille kukkelure baby, som leger med mor og far (som måske er dem der leger mest?)

Og så... bøh!

Og til sidst ... zzZZzzZZZzz

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

Mettemus

Diana... skriver:

Altså er det ikke tid til en billed runde? Jeg ELSKER billeder 

Han er så sød en storebror, Lucas! Og fine billeder af lækre lille Nadia også

Anmeld

7. marts 2011

Mettemus

Multebær skriver:

Jov! det er da. Hvor er hun nusser. 

Her er Karlo 3 uger gammel 

Nårh så sød

Sikke en dejlig lille trold

Anmeld

7. marts 2011

Mettemus

DK skriver:

Dejlige unger i har! Her er et par af mine Først et af bekymret Bimmer... sjældent har man da set så alvorlige og bekymrede øjenbryn

Haha han ser næsten helt bange ud på et første billede!

Men i øvrigt er han super dejlig og helt igennem skøn. Kirstine er noget af det smukkeste - hun blir jo livsfarlig at have gående løst om ca. 10 år!

Anmeld

7. marts 2011

Mettemus

blomst84 skriver:

Jubiiii billeder elsker det også bare....  

Årh så fin hun er! Og hey - billeder i stor størrelse

Anmeld

7. marts 2011

blomst84

Mettemus skriver:

Årh så fin hun er! Og hey - billeder i stor størrelse

Haha ja nogen af dem er store og andre små.. Hmm er ikke den store it ekspert, men mistænker de billeder fra min iPhone til at være de små og det rigtige kamera til at være de store får jeg nok styr på en dag må jeg spørge hvor meget din lille lækre lauritz vejer nu? Kan se han har fået dejlige kinder Her er lille Cecilie oppe på 5kg efter SP har været her i dag, en dejlig rund lille pige var hendes udtalelse

Anmeld

7. marts 2011

Diana...

blomst84 skriver:

Haha ja nogen af dem er store og andre små.. Hmm er ikke den store it ekspert, men mistænker de billeder fra min iPhone til at være de små og det rigtige kamera til at være de store får jeg nok styr på en dag må jeg spørge hvor meget din lille lækre lauritz vejer nu? Kan se han har fået dejlige kinder Her er lille Cecilie oppe på 5kg efter SP har været her i dag, en dejlig rund lille pige var hendes udtalelse

Det er det samme her dem fra min mobil er små og andre store. 

Anmeld

7. marts 2011

Mettemus

blomst84 skriver:

Jeg er heller ikke nogen it-ekspert, men forskellige formater lyder som en god forklaring på store og små billeder

Vi har også lige haft SP på besøg i dag. Han er nu 60 cm og vejer 5,9 kg. Han ligger lidt over gennemsnittet mht vægt, men det er kun dejligt. Han er altså vokset 10 cm og har næsten fordoblet sin vægt siden fødslen... shit det går stærkt!

Anmeld

7. marts 2011

Diana...

Hvor er det bare nogen super dejlige børn i alle har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.