taske til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

quar20

Jeg tænkte på hvornår i gjorde tasken klar til sygehuset, og hvad i havde med?

Samtidig ville jeg høre hvor lang tid efter jeres vidunder var kommet til verden, at familie og venner fik det at vide..

Knus(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

A.

quar20 skriver:

Jeg tænkte på hvornår i gjorde tasken klar til sygehuset, og hvad i havde med?

Samtidig ville jeg høre hvor lang tid efter jeres vidunder var kommet til verden, at familie og venner fik det at vide..

Knus(H)

toilet sager 2 par bukser 2 bluser ,undertøj 2 sæt tøj til bebs kamera oplader til kamera tror nok at jeg ikke haft mere..ja men det var kun min bedste veninde som vidste at jeg var ved at føde da jeg gad ikke alle smser fra folk "har du født" ,"er det nu" osv og det vil kun stresse mig så lige så snart bebs haft tøj skrev jeg at den dejligste dreng er kommet til verden..og taske var klar ca 3 uger før men alligevel den dag jeg skulle på sygehuset pakkede jeg alt om

Anmeld

8. oktober 2008

Christinahr

Tasken var klar en månedstid før termin mener jeg. En uge før termin var den med engang imellem på længere ture;)

Min kæreste ringede rundt en times tid efter hun var født til bedsteforældrene og jeg sms´ede til venner og veninder.

Anmeld

8. oktober 2008

Christinahr

Hov forresten jeg havde rent tøj med til mig selv, bind, kammera, tlf, et sæt tøj til baby inkl overtøj og autostol. Det er også ca det jeg har med denne gang. Det kommer også an på hvor lang tid du forventer at blive på sygehuset. Jeg tog hjem 4 timer efter fødsel - det havde ejg bestemt inden - så havde ikke brug for ret meget...;)

Anmeld

8. oktober 2008

lonemus

Første gang havde jeg bleer, tøj til den lille, toiletsager, badesandaler, pung, kamera, mobil, poser til det beskidte tøj, undertøj, nederdel og t-shirt.
Mine forældre ringede vi til fra fødegangen, ca. 30 minutter efter fødslen. Venner fik besked via sms 6 timer efter, da vi var kommet på barselsgangen. Jeg overnattede 1 døgn.

2. gang havde jeg bleer, tøj til den lille, pung, kamera, mobil, undertøj, nederdel og t-shirt.
Mine forældre ringede vi til igen fra fødegangen, ca. 15 minutter efter fødslen. Venner fik besked via sms 1 time efter fødslen.
Jeg tog hjem 4 timer efter fødslen.

Håber du kan bruge det til noget :)

Lone

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

Jeg nåede ikke at få pakket en taske for drengene synes de skulle ud før tid...

Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

moniquesmor

Første gang havde jeg bleer, tøj til den lille, toiletsager, badesandaler, pung, kamera, mobil, poser til det beskidte tøj, undertøj, nederdel og t-shirt.
Mine forældre ringede vi til fra fødegangen, ca. 30 minutter efter fødslen. Venner fik besked via sms 6 timer efter, da vi var kommet på barselsgangen. Jeg overnattede 1 døgn.

2. gang havde jeg bleer, tøj til den lille, pung, kamera, mobil, undertøj, nederdel og t-shirt.
Mine forældre ringede vi til igen fra fødegangen, ca. 15 minutter efter fødslen. Venner fik besked via sms 1 time efter fødslen.
Jeg tog hjem 4 timer efter fødslen.

Håber du kan bruge det til noget

Lone:)

hvor have du bleer med..? nok et sumt spørgsmål..(H)

Anmeld

8. oktober 2008

moniquesmor

jeg have min pakke en mdr før termin..
2sæt tøj, toilit ting, tøj til blob, autostol, kamara og lader.
kan ikke huske mere.

øh jamen de fik det af vide kl 7 da folk begyndte af stå op for vi ville ikke ringe rundt kl 2.41:D

Anmeld

9. oktober 2008

quar20

Mange tak for jeres hjælp..!! Og kan jeg sagtens bruge..

:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.