Jordemor og hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

quindelist

Ihh har været til første jordemor første gang hertil morgen. Hun var vældigt sød og snakkede en masse og så synes hun da lige vi skulle høre hjertelyd, selvom hun af princip først lytter når man er 15+ og jeg "kun" er 14+6altså hvor var det bare fint, hun fandt hjertelyden lige med der samme og en lille tåre i øjenkrogen blev det vist også til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

heisamig

Hvor dejligt at høre Tillykke med hjertelyd og det hele - uhh skal til min 2. jordemodersamtale her d. 15., så håber jeg får lov at høre hjertelyd for første gang der. Glæder mig. Er helt misundelig

Anmeld

7. marts 2011

quindelist

heisamig skriver:

Hvor dejligt at høre Tillykke med hjertelyd og det hele - uhh skal til min 2. jordemodersamtale her d. 15., så håber jeg får lov at høre hjertelyd for første gang der. Glæder mig. Er helt misundelig

2. jordemor samtale allerede..!! 

-det er jo helt vildt så stærkt det går. Jeg skal til jordemor næste gang i starten af juni så der er læææææææææænge til, men tilgengæld har jeg så 4 tider på svangreambulatoriet inden da, så det er ikke fordi jeg kommer til at kede mig eller glemme jeg er gravid.

Jeg er ellers ikke sådan specielt hormonel eller følsom eller hvad man nu skal sige, men må indrømme at jeg blev meget rørt over at høre den fine hjertelyd i dag, så glæd dig, glæd dig, glæd dig til at høre det.

Anmeld

8. marts 2011

Tropez

quindelist skriver:

2. jordemor samtale allerede..!! 

-det er jo helt vildt så stærkt det går. Jeg skal til jordemor næste gang i starten af juni så der er læææææææææænge til, men tilgengæld har jeg så 4 tider på svangreambulatoriet inden da, så det er ikke fordi jeg kommer til at kede mig eller glemme jeg er gravid.

Jeg er ellers ikke sådan specielt hormonel eller følsom eller hvad man nu skal sige, men må indrømme at jeg blev meget rørt over at høre den fine hjertelyd i dag, så glæd dig, glæd dig, glæd dig til at høre det.

Ej hvor lyder det dejligt, nøjagtig som da jeg var ved min jordmor, jeg blev bare ikke spurgt ad om vi ville høre det hun hæv den bare frem til vores begges store overraskelse, det var så fedt, glæder mig til jeg skal afsted igen midt i maj, ihh det er så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.