Motion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Klumpedumpe

Kære alle sammen!

Har I gode råd til, hvad man helst ikke skal begive sig ud i af øvelser mv., når man er gravid?

Jeg går gerne i motionscenter 2-3 gange om ugen; styrketræning, step og mave/balle/lår. Og indtil videre har jeg sådan set bare trænet, som jeg plejer. Jeg har spurgt trænerne og min læge om samme, men de har altså svaret i øst og vest, synes jeg... Og en har sågar sagt, at "Du må gøre alt, hvad du føler dig i stand til", men det er jeg heller ikke sådan helt tryg ved , for nogle øvelser må da være lige hårde nok for fx bækkenbunden og sådan, eller hvad?

Hvad siger I? Har I fået noget at vide, der kan bruges til noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

LotteN

jeg har begge gange fået afvide at jeg gerne må træne og lige som jeg vil (bare ikke kontaktsport ). Min krop skal nok sige fra når den ikke kan mere..

Der kommer et tidspuknt hvor div. øvelser ikke er rare at lave længere og er jeg sikker på du nok skal finde ud af hvornår kroppen siger fra. Jeg mener jeg gik til spinning lige indtil jegvar  en 7 måneder henne

Anmeld

7. marts 2011

Aagaard

Klumpedumpe skriver:

Kære alle sammen!

Har I gode råd til, hvad man helst ikke skal begive sig ud i af øvelser mv., når man er gravid?

Jeg går gerne i motionscenter 2-3 gange om ugen; styrketræning, step og mave/balle/lår. Og indtil videre har jeg sådan set bare trænet, som jeg plejer. Jeg har spurgt trænerne og min læge om samme, men de har altså svaret i øst og vest, synes jeg... Og en har sågar sagt, at "Du må gøre alt, hvad du føler dig i stand til", men det er jeg heller ikke sådan helt tryg ved , for nogle øvelser må da være lige hårde nok for fx bækkenbunden og sådan, eller hvad?

Hvad siger I? Har I fået noget at vide, der kan bruges til noget? 

Jeg har fået at vide at jeg skal lytte til min krop.

Men jeg har også fået at vide at jeg nok skal lade være at presse min krop for meget, man skal ikke blive ved til man virkelig ikke kan mere. Men stoppe når man bliver træt :-)

Håber at det hjalp en smule?

Knus

Anmeld

8. marts 2011

Klumpedumpe

Tak for jeres svar :-)Det hjælper helt sikkert, når svaret kommer fra nogle, der har prøvet det selv! Jeg vil med ro i sindet fortsætte træningen så længe det er behageligt :-)Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.