Hjælp min søsters misser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.174 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Min søster er lige flyttet sammen med sin kæreste, og kunne derfor ikke have sine 2 store killinger med sig, ham der skulle overtage kattene er lige sprunget fra i sidste øjeblik Så hun står med 2 katte der desperat søger et nyt kærligt hjem, jeg har ikke billeder af dem, men de er begge 2 helt grå misser. Kattene befinder sig i Hjørring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Fru Nielsen

Min mand kan desværre ikke tåle kat, ellers havde vi gladeligt taget dem til os.... Håber de to misser får et godt hjem!

I må ikke give dem væk til hvem som helst.... Jeg kan anbefale i giver dem til et kattehjem så de kan sørge for de får sig et ordenligt hjem!

Knus

Anmeld

7. marts 2011

Benjamin09

Fru Nielsen skriver:

Min mand kan desværre ikke tåle kat, ellers havde vi gladeligt taget dem til os.... Håber de to misser får et godt hjem!

I må ikke give dem væk til hvem som helst.... Jeg kan anbefale i giver dem til et kattehjem så de kan sørge for de får sig et ordenligt hjem!

Knus

Hvor ærgeligt Hun skal aflevere sin lejlighed i dag, så de har nok allerhøjest til i morgen til at finde et nyt hjem. Syntes bare det er så ærgeligt hvis de skulle aflives.

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Benjamin09 skriver:

Hvor ærgeligt Hun skal aflevere sin lejlighed i dag, så de har nok allerhøjest til i morgen til at finde et nyt hjem. Syntes bare det er så ærgeligt hvis de skulle aflives.

Hvor bor de???

Anmeld

7. marts 2011

Benjamin09

Fru Nielsen skriver:

Hvor bor de???

De bor i Hjørring, 45 km nord for Aalborg

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Benjamin09 skriver:

De bor i Hjørring, 45 km nord for Aalborg

Der ligger noget som hedder Ørsted kattehjem, prøv evt at ring dertil og forklar hvordan og hvorledes. Måske de der vil tage sig godt af de to misser....

Eller Bæklund kattehjem......

Anmeld

7. marts 2011

Benjamin09

Fru Nielsen skriver:

Der ligger noget som hedder Ørsted kattehjem, prøv evt at ring dertil og forklar hvordan og hvorledes. Måske de der vil tage sig godt af de to misser....

Eller Bæklund kattehjem......

Har prøvet bæklund, de svarer ikke på telefonen. Hvor ligger det andet kattehjem?

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Benjamin09 skriver:

Har prøvet bæklund, de svarer ikke på telefonen. Hvor ligger det andet kattehjem?

Så jeg ikke... Jeg søgte bare under kattehjem hjørring!

Anmeld

7. marts 2011

mamax3

Benjamin09 skriver:

Min søster er lige flyttet sammen med sin kæreste, og kunne derfor ikke have sine 2 store killinger med sig, ham der skulle overtage kattene er lige sprunget fra i sidste øjeblik Så hun står med 2 katte der desperat søger et nyt kærligt hjem, jeg har ikke billeder af dem, men de er begge 2 helt grå misser. Kattene befinder sig i Hjørring.

Øv øv bor i Odense... ellers ku jeg ha taget dem.

Anmeld

7. marts 2011

Benjamin09

Fru Nielsen skriver:

Så jeg ikke... Jeg søgte bare under kattehjem hjørring!

Øv det ligger på djursland. Men du skal have 1000 tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.