Su ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Anonym trådstarter

Øhm hvor lang tid går der lige fra de har ansøgning til den er godkendt ?? Jeg Sendte ansøgning den 31. januar og har stadig ikke fået SU og der står bare når jeg går ind under mitSU at den er under behandling... der står maks 2 uger på hjemmesiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Sofia

Tror det hænger meget sammen med hvilken SU ansøgning der er tale om, er det fordi du har søgt barselsklip? Eller er det fordi du er startet på en uddannelse og skal søge almindelig SU? Prøv evt. at ringe til suvejledningen på din uddannelse.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Tror det hænger meget sammen med hvilken SU ansøgning der er tale om, er det fordi du har søgt barselsklip? Eller er det fordi du er startet på en uddannelse og skal søge almindelig SU? Prøv evt. at ringe til suvejledningen på din uddannelse.

Har både søgt su med barselsklip og sulån :/

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Anonym skriver:

Har både søgt su med barselsklip og sulån :/

Altså du fik SU i forvejen, og har så nu søgt barselsklip + lån? I så fald opdateres siden en gang i ugen, sådan er det i hvert fald på Århus Universitet, og det er om tirsdagen mener jeg!

Anmeld

7. marts 2011

Carinita

Jeg skulle ha min ansøgning godkendt af min su vejleder som skulle se min vandrejournal og en kvittering for at jeg havde søgt om barselsklip på minsu.dk.  Jeg går på en videregående uddannelse. ved ikke om det er anderledes andre steder.

Ved bare at jeg skulle ringe og tjekke op på det, og jeg ville ikke have fået min su hvis ikke hendes assistent var gået ind i systemet og godkendt min ansøgning. hun var åbenbart ikke selv kommet videre. jeg fik så min su udbetalt af to gange men med få dages mellemrum

Du skal nok lige en tur omkring su kontoret på din skole tror jeg .

Held og lykke!

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Altså du fik SU i forvejen, og har så nu søgt barselsklip + lån? I så fald opdateres siden en gang i ugen, sådan er det i hvert fald på Århus Universitet, og det er om tirsdagen mener jeg!

Nej jeg er li startet har et barn på under 1 år, så skal også have barselsklip, Men venter på min Su vejlederen ringer tilbage nu, så jeg kan få nogle svar

Anmeld

7. marts 2011

MetteDN

Det kan desværre tage rigtig lang tid.. Da jeg søgte su søgte jeg 2mrd før jeg startede på grundforløbet, og fik den først udbetalt 5mrd sener ..

Men blev ved med at ryk for det, andet er der ikke at gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.