Tøj-udsalg priser. nu 10 kr pr stk. (7-9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. september 2011

BABYSOFIE

helora skriver:

Hej. Hvad skal du have for St Martin toppen på billede 4?

10 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

helora

BABYSOFIE skriver:

10 kr

Det var godt nok billigt. Så siger jeg top. Sender du en pb med oplysninger om, hvor meget det bliver i alt og kontonr. osv.?

Anmeld

24. september 2011

BABYSOFIE

helora skriver:

Det var godt nok billigt. Så siger jeg top. Sender du en pb med oplysninger om, hvor meget det bliver i alt og kontonr. osv.?

porto bliver 21 kr med b.post, men er der ikke andet du kunne bruge i mine annoncer, for vil helst sælge for mininum 40 kr når jeg skal på posthuset

Anmeld

24. september 2011

helora

BABYSOFIE skriver:

porto bliver 21 kr med b.post, men er der ikke andet du kunne bruge i mine annoncer, for vil helst sælge for mininum 40 kr når jeg skal på posthuset

Det forstår jeg godt. Mangler dog ikke så meget tøj... Hvad hvis vi lægger den sort-prikkede nederdel fra H&M oveni?

Anmeld

24. september 2011

BABYSOFIE

helora skriver:

Det forstår jeg godt. Mangler dog ikke så meget tøj... Hvad hvis vi lægger den sort-prikkede nederdel fra H&M oveni?

det er 10 kr pr stk, så det er 20 kr+ 30 kr i porto jeg har også andet end tøj til salg, vi skal flytte så jeg sælger billigt

Anmeld

24. september 2011

helora

BABYSOFIE skriver:

det er 10 kr pr stk, så det er 20 kr+ 30 kr i porto jeg har også andet end tøj til salg, vi skal flytte så jeg sælger billigt

Jeg tror min mand nedlægger veto mod flere impulskøb - desværre . Kan jeg nøjes med de to dele?

Anmeld

24. september 2011

BABYSOFIE

helora skriver:

Jeg tror min mand nedlægger veto mod flere impulskøb - desværre . Kan jeg nøjes med de to dele?

jo det er i orden sender du pb med oplysninger

Anmeld

24. september 2011

helora

BABYSOFIE skriver:

jo det er i orden sender du pb med oplysninger

Jep

Anmeld

2. oktober 2011

BABYSOFIE

16. oktober 2011

BABYSOFIE

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.