Mandag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Stine Raaholt

måske er jeg bare lidt træt af at skulle på job i dag og vil hellere hygge og surfe rundt, bl.a. herinde...

Men der sker jo 'ikke en skid' herinde under vores gruppe... er gruppen lille eller er I bare ikke sådan nogle sludre-hoveder, som jeg lige kunne ønske mig??

Det er altså ikke for at brokke mig, men hvis der er andre der også synes, der skal ske lidt mere herinde, så kunne det da være hyggeligt med lidt flere tråde, som man kan følge med i

glæder mig til mere mor-sludder

god mandag

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

kaka4

Hej Stine,

jeg er meget enig med dig i, at der er utroligt få indlæg. Jeg har en søn på knapt 4 år og da jeg var gravid med ham, havde jeg stor glæde af denne side, da der var mange indlæg om alle mulige ting, som man på en eller anden måde havde glæde af. jeg logger typisk kun ind en gang om ugen, og hvis man er heldig er der kommet 5 nye tråde på (som regel fra de samme piger). jeg vil anbefale dig en anden side, hvor der sker meget mere. www.mimmave.dk her er der gang i debatten om mange forskellige emner.

kram Kaka4

Anmeld

7. marts 2011

sheibergk

Hejsa.

Jeg er også herinde at kigge en gang i mellem, men ja der sker ikke så meget. Jeg har selv ikke haft det store at bidrage med. Er første gangs gravid og skal føde til maj!! Går fra om 3 uger og jeg glæder mig helt vildt

Jeg har haft en rigtig go graviditet so far (håber det holder de sidste 9 uger ud). Så jeg har ikke haft så mange spørgsmål og usikkerhed som jeg ville have haft hvis jeg havde ondt osv. Men heldigvis for det.

Susanne (30+6)

Anmeld

7. marts 2011

Stine Raaholt

Jeg har ikke rigtig brugt disse fora så meget de andre gange...

Jeg kigger lidt på de andre terminsgrupper... og jeg tænkte at det ville komme henad vejen... men nu er vi ved at blive overhalet af 3. kvartal og så var det at det gik op for mig at vores gruppe måske bare ikke er så aktiv...

men nu vil jeg selv oprette nogle tråde og så må vi se om vi kan få fyret lidt op under tingene... ellers er der jo ikke noget at gøre ved det

har kigget på min-mave... det er ok, men der er bare viiildt mange

kram S

Anmeld

7. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
nej, der sker ikk så voldsomt meget lige her i gruppen..
Jeg har skrevet få indlæg herinde, men foretrækker egentlig ofte, at bruge 'det store' baby.dk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.