Nogle effektive tricks ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Ayoe´s mor

Hej piger

Jeg skal have æl d.10 marts.

Min mand og jeg har indtil vidre haft sex hver anden dag i denne her måned og det vil sige at vi har sex igen d. 8 marts og d 10 marts og så d. 12 marts, men tænker på om det vil være en god ide også athave sex d. 11 marts eller er det bedst bare at holde sig til hver anden dag.

Ønsker os en lille spire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

isimaven

Go for it dyrk så meget sex i orker!! Men fokuser på hinanden og lad være med kun at tænke på projekt baby !!!Det skal nok komme!!! Og indtil i tester positivt med nr. 2 så nyd jeres datter!! Jeg hepper på jer

Anmeld

7. marts 2011

Ayoe´s mor

Det gør vi også, og tænker ikke så meget på det som det måske virker. Vi har en masse dejlig sex, og får prøvet en masse nyt.

Der hvor jeg er lidt i tvivl, er omkring æl tidspunktet, nogen siger at det er bedst at holde sig til hver anden dag, for så er der mere "krudt" i mandens sæd, men så tænker jeg, er der ikke større chance for at blive gravid hvis vi har sex onsdag, torsdag (æl dag) og fredag? Altså hver dag lige omkring æl.

Anmeld

11. marts 2011

Celia

Jeg ved det er nemt at svare sådan her og svært at gøre i virkeligheden - men drop planlægningen omkring hvornår i skal dyrke sex og spring ud i det når i har lyst! Jeg har så mange bekendte der ikke kan få børn fordi de simpelthen forkusere ALT for meget på det - og på at gøre det rigtige. Det skal nok komme når jeres kroppe vil det og så vidt jeg ved kan sædcellerne leve lidt tid i lovmoderen inden de dør helt hen, så det behøver ikke engang at ske lige den dag i har sex... håber virkelig det lykkes for jer, men pas nu på at fokus ikke bremser jer )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.