Hvad søren sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Har lige brug for lidt viden omkring dette. Jeg håber nogen kan hjælpe mig.

Jeg er idag gået 10 dage over tid. Ikke et eneste tegn på menstruation, og den plejer ellers at være ret præcis.
Jeg har haft mens ligende smerter, nogle gange, men intet er der sket.
Jeg har testet, og den er pænt negativ.
Jeg havde sidst sex i starten af januar, og havde også min mestruation i slutningen af januar,som jeg plejer. Dog ikke så kraftig som den plejer at være.
Hvad er det der sker med min krop?
Jeg plejer at pletbløde lidt op til min rigtige menstruation kommer, men jeg har ikke set skyggen af hverken pletblødning, eller noget.
Det er altså ret frustrende. ØV!

Er der andre der har prøvet dette, og måske kan hjælpe mig lidt på vej til hvordan jeg skal håndtere det?

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

jeg ved det lyder underligt.. men du kan faktisk godt være så nervøs for hvorfor den ikke kommer AT DEN IKKE KOMMER... jeg prøvede en gang da jeg var omkring 17 at jeg var SÅ bange for at jeg var blevet gravid.. jeg testede negativ men der var ikke skyggen af mens.. jeg gik til lægen og han sagde også jeg ikke var gravis.. så slapede jeg af i hele kroppen og wolla.. dagen efter kom den...

så hvis du er i tvivl syntes jeg da du sal gå til lægen og få en snak for der kan jo være mange ting der spiller ind.. jeg har selv først nu fået min mens efter 9 måneder fordi jeg er startet på nyt medicin og det er en bivirkning at den ikke kommer... vægt øgning eller vægt tab kan også spille en rolle..

så søde det kan vær så mange ting som jeg er sikker på din læge kan svare bedre på end vi andre kan..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg ved det lyder underligt.. men du kan faktisk godt være så nervøs for hvorfor den ikke kommer AT DEN IKKE KOMMER... jeg prøvede en gang da jeg var omkring 17 at jeg var SÅ bange for at jeg var blevet gravid.. jeg testede negativ men der var ikke skyggen af mens.. jeg gik til lægen og han sagde også jeg ikke var gravis.. så slapede jeg af i hele kroppen og wolla.. dagen efter kom den...

så hvis du er i tvivl syntes jeg da du sal gå til lægen og få en snak for der kan jo være mange ting der spiller ind.. jeg har selv først nu fået min mens efter 9 måneder fordi jeg er startet på nyt medicin og det er en bivirkning at den ikke kommer... vægt øgning eller vægt tab kan også spille en rolle..

så søde det kan vær så mange ting som jeg er sikker på din læge kan svare bedre på end vi andre kan..

Det er overhovedet ikke noget jeg tænker på dagligt. Og da jeg testede negativ, var jeg egentlig heller ikke nervøs, det var bare for at være 100% sikker.
Det irritere mig bare sådan.

Måske det er fordi jeg har så mange ting at se til for tiden.
Jeg har bare haft andre mere stressede perioder, hvor den er dukket op alligevel.
ØV BØV!!

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Flere der har en idé om hvad der sker med min krop?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.