Så er det i dag der skal krydses fingre og sendes en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Leneur

hel masse positive tanker min vej forbi. For det bliver forhåbentligt dagen jeg får den fulde forældremyndighed over min datter. Er en anelse fortrøstningsfuld men dog også meget nervøs for at det ikke sker. Jeg håber bare sådan at dommeren godt kan se at det er det bedste for det kære lille nus. Nu når faren er ikke eksisterende og heller ikke har ønsket kontakt eller på nogen måde har vist interesse for hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

wamse

Leneur skriver:

hel masse positive tanker min vej forbi. For det bliver forhåbentligt dagen jeg får den fulde forældremyndighed over min datter. Er en anelse fortrøstningsfuld men dog også meget nervøs for at det ikke sker. Jeg håber bare sådan at dommeren godt kan se at det er det bedste for det kære lille nus. Nu når faren er ikke eksisterende og heller ikke har ønsket kontakt eller på nogen måde har vist interesse for hende.

Jeg krydser for den bedste afgørelse for jer 

Anmeld

7. marts 2011

roenlund

kryder alting og håber på en god afslutning på den sag for jer...

Anmeld

7. marts 2011

NinaNymannMadsen

alt havd jeg kan for at dommeren giver dig hele forældremyndigheden... får du lige med på vejen

Anmeld

12. marts 2011

Leneur

Tak skal i have. Der går desværre lige nogle dage endnu, da der først skal afsiges dom her d. 21... Så det er bare at vente vente vente og vente.

Anmeld

12. marts 2011

wamse

Leneur skriver:

Tak skal i have. Der går desværre lige nogle dage endnu, da der først skal afsiges dom her d. 21... Så det er bare at vente vente vente og vente.

Det kender jeg desværre godt. Jeg venter stadig på en afgørelse omkring samvær her, og vi var der nede d. 22 feb. 

Anmeld

12. marts 2011

Lisbeth85

er sendt i din retning

Anmeld

13. marts 2011

Leneur

wamse skriver:

Det kender jeg desværre godt. Jeg venter stadig på en afgørelse omkring samvær her, og vi var der nede d. 22 feb. 

Ja det er ikke til at holde ud. Håber sådan for vores begges skyld at det bliver til vores fordel, vi gør jo kun det som vi mener er det bedste for vores børn. Jeg krydser også fingre for dig...

Anmeld

13. marts 2011

Leneur

Lisbeth85 skriver:

er sendt i din retning

Tak....

Anmeld

13. marts 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Det bliver da vildt dejligt endelig at få ro i sindet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.