Dumt spørgsmål måske :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Zeus

Men hvor meget tøj ville i give en 4 mdr gammel baby på, hvis vi skulle gå 300 m udenfor? Jeg vil nemlig gerne lige ned forbi min gamle arbejdsplads, og det ligger lige rundt om hjørnet (kan næsten se de fra mit køkkenvindue), men kan huske jeg fik tudet ørene fulde om, at Isabella skulle have nok tøj på, dengang hun var lille.. Men ér det virkelig nødvendigt med flyverdragt, når vejret er som idag? Eller kan jeg nøjes med en fleecejakke, og strømpebukser under bukserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Nadia&Daniel

Men hvor meget tøj ville i give en 4 mdr gammel baby på, hvis vi skulle gå 300 m udenfor? Jeg vil nemlig gerne lige ned forbi min gamle arbejdsplads, og det ligger lige rundt om hjørnet (kan næsten se de fra mit køkkenvindue), men kan huske jeg fik tudet ørene fulde om, at Isabella skulle have nok tøj på, dengang hun var lille.. Men ér det virkelig nødvendigt med flyverdragt, når vejret er som idag? Eller kan jeg nøjes med en fleecejakke, og strømpebukser under bukserne

Det er i barnevogn ikke??? (måske også et dumt spørgsmål - men som man siger: "der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar"

Laura (25.10.2010) har hue, vanter, to body'er (en kortærmet og langærmet), en fleecetrøje, bukser og et par alm. stømper på, når vi er ude. Dette gælder også når hun sover..

Anmeld

7. marts 2011

Nettemor

min søn på snart et år står lige nu og sover ude.. han har flyverdragt på og dyne (og self hue vanter og futter) han står jo så ude 1-2 timer

men hvis du ikke skal så langt og hvis du giver hende hue jakke og dyne og evt et tæppe så går det sikkert.. det er jo fint vejr idag.. og så kan du jo se når i kommer frem om hun har haft det for varmt og så evt tage tæppet væk på vej hjem..

Anmeld

7. marts 2011

FamilenStorm

Zeus skriver:

I barnevognen hvor Alberte (12-10-10) ligger i sin uldpose, har hun bare en body, bluse, strømpebukser,bukser, hue og vanter..

Men er hun med ude for barnevognen har hun det samme tøj på og så vil jeg nok komme hende i en flyverdragt..

Anmeld

7. marts 2011

skønneunger

fleece jakke og strømpebukser under bukserne er rigeligt hvis det er i barnevogn med dyne osv. bare stadig en hue og nogle vanter

Anmeld

7. marts 2011

Enayia

Zeus skriver:

Hej Jeg tænker lidt. Hvad der er rart for dig, er rart for hende. Så klæd hende på efter det du selv har på

Anmeld

7. marts 2011

Zeus

Nadia&Daniel skriver:

Det er i barnevogn ikke??? (måske også et dumt spørgsmål - men som man siger: "der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar"

Laura (25.10.2010) har hue, vanter, to body'er (en kortærmet og langærmet), en fleecetrøje, bukser og et par alm. stømper på, når vi er ude. Dette gælder også når hun sover..

Nej.. Der er en trappe vi skal ned af, og den er for stejl til, at jeg kan få barnevognen både op og ned.. Temmelig irriterende faktisk, for det er en nem genvej når jeg skal i kvickly

Åårh, det er bare fordi hun bliver så mega sur, når hun skal have den flyverdragt på.. Der er ikke noget når hun først har fået den på, så er hun glad og smilende igen, men hun skriger som bare pokker når hun skal have den på  Og den er ellers stor og rummelig, og er nem at få på... Og hvis hun skal ud af den dernede, og i den igen (hvis vi bliver mere end 2 min), så får jeg et problem når vi skal afsted igen  

Da vi var dernede for 2 uger siden, pakkede jeg hende i slee-been og bar hende derned, men det var nu også noget bøvlet, og mine arme var ved at falde af da vi kom hjem..

Anmeld

7. marts 2011

Zeus

Ej hvor må det godt blive sommer NU! Enten er jeg bange for at hun har det for koldt, eller bange for hun har det for varmt

Anmeld

7. marts 2011

skønneunger

hvis det ikke er i vogn så ville jeg nok give hende flyverdragt på solen skinner men det er stadig tissekoldt

ellers gå en omvej hvis du har mulighed for det så du kan tage vognen med.

Anmeld

7. marts 2011

Zeus

Tænker også, at det højst tager os 1 minut at gå derned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.