Nadia&Daniel skriver:
Det er i barnevogn ikke??? (måske også et dumt spørgsmål - men som man siger: "der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar"
Laura (25.10.2010) har hue, vanter, to body'er (en kortærmet og langærmet), en fleecetrøje, bukser og et par alm. stømper på, når vi er ude. Dette gælder også når hun sover..
Nej.. Der er en trappe vi skal ned af, og den er for stejl til, at jeg kan få barnevognen både op og ned.. Temmelig irriterende faktisk, for det er en nem genvej når jeg skal i kvickly 
Åårh, det er bare fordi hun bliver så mega sur, når hun skal have den flyverdragt på.. Der er ikke noget når hun først har fået den på, så er hun glad og smilende igen, men hun skriger som bare pokker når hun skal have den på
Og den er ellers stor og rummelig, og er nem at få på... Og hvis hun skal ud af den dernede, og i den igen (hvis vi bliver mere end 2 min), så får jeg et problem når vi skal afsted igen 
Da vi var dernede for 2 uger siden, pakkede jeg hende i slee-been og bar hende derned, men det var nu også noget bøvlet, og mine arme var ved at falde af da vi kom hjem..
Anmeld