hvor hurtige er jeres babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

babymusen3

hej allesammen... Min datter er 6 snart 7 mdr. nu. Hun kravler rundt, og er her de sidste par dage begyndt at rejse sig op af alt hun kommer i nærheden af. Hun er endda begyndt at stille sig helt op på flade fødder, så står hun bare der og griner

Men er det ikk meget hurtigt hun er begyndt på det? Har en større datter og mindes bestemt ikke at hun var så hurtigt ude med det motoriske.

Hun kravler også hen til mig og løfter armene op imod mig når hun ikke gider lege mere... Hun sidder også helt sev, og har gjort det i et par uger nu. Er glad for min dygtige datter, men er bare forbavset over hvor hurtig hun er  Hun har så været hurtig fra starten vejede 3600 ved fødsel, og er oppe på 10 kg. Syntes det er helt vildt... men er det meget normalt, eller hvor hurtige er eller har jeres babyer været...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

MariaJ

babymusen3 skriver:

hej allesammen... Min datter er 6 snart 7 mdr. nu. Hun kravler rundt, og er her de sidste par dage begyndt at rejse sig op af alt hun kommer i nærheden af. Hun er endda begyndt at stille sig helt op på flade fødder, så står hun bare der og griner

Men er det ikk meget hurtigt hun er begyndt på det? Har en større datter og mindes bestemt ikke at hun var så hurtigt ude med det motoriske.

Hun kravler også hen til mig og løfter armene op imod mig når hun ikke gider lege mere... Hun sidder også helt sev, og har gjort det i et par uger nu. Er glad for min dygtige datter, men er bare forbavset over hvor hurtig hun er  Hun har så været hurtig fra starten vejede 3600 ved fødsel, og er oppe på 10 kg. Syntes det er helt vildt... men er det meget normalt, eller hvor hurtige er eller har jeres babyer været...?

Min datter kravlede da hun var syv måneder, rejste sig op da hun var 7 1/2, gik ved ting da hun var knapt 8 måneder og gik da hun var knapt 10 måneder. Vi får altid at vide at hun er tidligt ude med det motoriske.

Til gengæld er hun jo så langsommere om andre ting. 

Hun er lidt over ti måneder nu, og er omkring 72-73 cm og vejer nok ca 9,5 kg. Hun var 50 cm og 3700g da hun blev født.

Anmeld

7. marts 2011

Kamilla-m

min datter på otte mdr, kravler ikke endnu - men hun kommer rundt og kan sidde selv osv nu tror hun er meget hurtigt ude jeres pige, men er jo kun dejligt.

mathilde vejede 3080g og 52 cm da hun blev født, og nu vejer hun 8800g og er 70 cm lang .

Anmeld

7. marts 2011

Millesmammi

synes det lyder vildt tidligt, men aner det ikke. måske er det bare fordi min pige på næsten et år, har været langsom . hun kravlede da hun var 8 mrd og en uge . og begyndte at rejse dig op da hun var 10 mrd, og gik op af ting ved 11 mrd alderen hun bliver 1 år om en uge, og hun kan dog ikke gå endnu, men tror ikke det varer længe .

Anmeld

7. marts 2011

babymusen3

ja men vi syntes også selv det er helt vildt, men det lyder da som om at der er nogle der har børn selv der også er fremme i skoene.. :-) hvad med tænder hun er igang med sine nr. 5 og 6 fortænderne.

Hun startede med hugtænder i overmunden og de to i midten i undermunden.

Men sove igennem om natten, det gider hun ikke, hun skal stadig have en flaske om natten... desværre, ved ikke hvordan jeg kan få det vendt...  Nogle gode råd eller erfaring på det punkt? For har ikke oplevet det før, da min store pige sov igennem da hun kun var knap 2 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.