Dyrker jeres barn / børn sport???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

twinboys

Hej dyrker jeres barn / børn nogen form for sport???

Oliver : svømning, gymnastik og ridning

Alexander : gymnastik og ridning

Og ja så nyder vi gåture i skoven og mor og far cykler med vores nye cykel købt af Henrik...

Majbritt(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Sebastians Mor

Hejsa.
Ikke endnu, men regner med at han kommer til at ride lige meget hvad :)

Anmeld

8. oktober 2008

fam.4xc

Nope ik ud over en tur i svømmeren indimellem og det er vist mest bare leg :D

Men er sikker på hun får rørt sig rigtig godt i BH og synes ik vi magter at sku gå til alt muligt lige pt da hun er banke træt efter dagen i BH...

Men indtil hun startede i BH gik hun 1 gang om ugen til rytmik leg og en dag til svømning...

Anmeld

8. oktober 2008

miver

Min store pige går til ridning
(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

Ja, min store dreng går til håndbold to gange om ugen...de små svømmer med deres far hver uge.
I børnehaven er der også gymnastik og svømning, dog vil Bertram ikke være med til at svømme og de små børn i bh svømmer ikke.
Knus..

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Mikkel går til Svømning om tirsdagen og til spring gymnastik om onsdagen

Mille går til ridning om tirsdagen og gik også til gymnastik, men hun gad pludselig ikke mere...

Mads går til aktiv leg i børnehaven og krudt i numsen leg her hjemme ;)...

Knus Pia ....

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

Ikke endnu, men får leget en masse i vuggestuen :)

Jeg regner med de skal gå til dans og svømning, når de bliver gamle nok - og hvis de har lyst, eller måske nogle helt andre aktiviteter de selv lyster.

Men jo, jeg regner med de skal gå til noget sport - det har jeg aldrig selv gjort, hvilket jeg altid var ked af.

Lone

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

Dejligt at høre at i forældre gør noget for jeres barn / børn... De har nemlig også brug for at få sig rørt...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

tasha33

min den store danser om fredage, de små er for små, men rigtige kravle nisser er i alt.:D

Anmeld

9. oktober 2008

A.I.G.

Augusta skulle have startet til ballet, men lang historie kort gik det i vasken da de ændrede tidspunktet.

Set i bakspejlet er det meget godt. Efter 10 mdr. hjemme kan BH være en stor mundfuld til tider, så hun er træt.

Så vi venter til hun bliver 4 år, dog har det ikke afholdt hende fra at tage i BH med ballettricot på i dag.

Ellers er den lille i svømmehallen ugentligt med mig og Augusta er det hver 14. dag med mig.

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.