God slankekur hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Anonym trådstarter

JEG VIL tabe mig nu, og det skal være lige "NU"!!

Er der nogle der har nogle gode slankekure?? det skal ikke være for indviklet, for så holder jeg det ikke..

Har bare hørt om nogle kure hvor man kun må spise kød og æg og sådan, men har ikke hørt hvad det er man præcist skal gøre?

er der nogle der har en ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Low

Der findes 3 forskellige nupo kure. De virker godt hvis man følger dem. Jeg er selv på nupo og jeg synes det virker

Anmeld

6. marts 2011

fit_fys

Anonym skriver:

Er der nogle der har nogle gode slankekure?? det skal ikke være for indviklet, for så holder jeg det ikke..

Har bare hørt om nogle kure hvor man kun må spise kød og æg og sådan, men har ikke hørt hvad det er man præcist skal gøre?

Jeg er begyndt at droppe alle kulhydraterne om aftenen. Altså hverken spise brød, pasta, ris eller kartofler om aftenen.

Det har virket for mig, har tabt mig 1,5 kg på en uge!

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Taak, men smager det ikke mega grimt?

Anmeld

6. marts 2011

Low

Anonym skriver:

Jeg har kun smagt den med cacao og det smager fint nok men det er ikke den bedste smag.. der findes vist også nupo i sukke og sådan, men det har jeg ikke prøvet

Anmeld

6. marts 2011

Low

Low skriver:

Jeg har kun smagt den med cacao og det smager fint nok men det er ikke den bedste smag.. der findes vist også nupo i sukke og sådan, men det har jeg ikke prøvet

der skulle stå SUPPE og ikke sukke

Anmeld

6. marts 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jo! Jeg vil personligt ikke anbefale det Blandt andet fordi jeg synes det smager fælt. Derudover tror jeg ikke på, at det er sundt at erstatte alle sine måltider med nupo (som de selv anbefaler at man gør i starten).

Jeg prøvede det selv, fordi jeg er rigtig dårlig til at spise morgenmad, og derfor gerne ville have en form for hurtig "mad". Det resulterede dog kun i at jeg tog på! og var sulten allerede kl 10-11 stykker

Som T.K. skriver, kan jeg kun anbefale at skære ned på kulhydrater og fedt, og få masser af grøntsager! + motion

Held og lykke med det!

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

Jeg tænker at en kostomlægning og mere motion er vejen frem. Det er den "kur" jeg selv påtænker at gå igang med når jeg en gang har født. Tror det er det bedste i det lange løb. Jeg har tidligere prøvet den såkaldte suppekur og den var decideret forfærdelig.

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg har endnu ikke hørt om en god slankekur...tvivler på den findes...

Min var at finde ud af hvorfor jeg blev tyk, hvad der gjorde jeg spiste forkert, hvad jeg følte og tænkte omkring kost og følelser og mit syn på mig selv....så krævede det en større oprydning og ind imellem skal jeg satdig her 8 år efter lige rydde lidt op.. men jeg holder vægten og jeg tabte mig det jeg skulle...meget få holder deres vægt, så det er vigtigt, mener jeg, at du tager fat i roden, frem for bare at behandle symptomet..

Held og lykke...

Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.