SkrukNu skriver:
Jeg havde faktisk sådanne drømme lige op til jeg testede positiv i min sidste graviditet, så måske er det muligt?
Men jeg selv havde dog ingen anelse om at jeg rent faktisk var gravid på daværende tidspunkt og jeg troede egentlig bare det var fordi jeg stressede min krop alt for meget ved hele tiden at tænke over projekt baby..
Om de to ting rent faktisk hænger sammen(altså drømmen og min positive test få dage senere), det finder vi nok aldrig ud af hehe..
Desværre mistede jeg min lille spire i 11. uge, men jeg er nu gravid igen og skal til nakkefoldsscanning om en uge, glæder mig som et lille barn!! 
Knus Channie (11+0)
Jeg tænker præcis det samme som dig... Jeg bruger for mange kræfter og tanker i mit hoved til at spekulere over projekt baby, at det følger med i mine drømme... Det giver da også kun god mening, for man plejer jo normalt at drømme lidt ala' det som man oplever/tænker på om dagen
Men hvor kunne det altså bare være skønt! 
Nu vil jeg ihvertfald vente 14 dage endnu med at teste, hvis altså ikke mens overhæler mig indenom 
Det er også uretfærdigt at mange symptomer på mens minder om en graviditet... Man har jo ingen chance for at vide, at de ting kroppen gør, rent faktisk er fordi man er gravid, eller fordi mens er lige om hjørnet... Har haft en del murren i underlivet de sidste par dage, og idag føles det som om at det spænder helt vildt i brysterne...
Meeen, de ting har jeg følt før... Så jeg må vel bare slå koldt vand i blodet, selvom det er pisse svært!!!

Anmeld