Gravid ?????????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

metski83

Ja så er det igen tid til at spekulere.. Er jeg GRAVID 

Denne gang føles det dog lidt anderledes, som om der er et eller andet.

Denne weekend har jeg haft en form for mens smerter, lidt på en anden måde en når jeg har min normale mens, som jeg i øvrigt først skal have om ca. en uge.

Har også skulle meget mere på toilet(stort - sorry ) Ved ikke om det har noget at sige ???

Så håber selvfølgelig den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Ja så er det igen tid til at spekulere.. Er jeg GRAVID 

Denne gang føles det dog lidt anderledes, som om der er et eller andet.

Denne weekend har jeg haft en form for mens smerter, lidt på en anden måde en når jeg har min normale mens, som jeg i øvrigt først skal have om ca. en uge.

Har også skulle meget mere på toilet(stort - sorry ) Ved ikke om det har noget at sige ???

Så håber selvfølgelig den er der

Som altid: Måske, måske ikke. Angående det med toilettet er det personligt først kommet hos mig her i 10. uge. Før har jeg ikke haft problemet. Det kræver jo lige at livmoderen vokser først og lægger pres på blæren. Men jeg havde, som dig, nogle anderledes smerter, som jeg var i tvivl om var mens-smerter eller ej, men det var det jo så ikke

Anmeld

6. marts 2011

metski83

Secrets skriver:

Som altid: Måske, måske ikke. Angående det med toilettet er det personligt først kommet hos mig her i 10. uge. Før har jeg ikke haft problemet. Det kræver jo lige at livmoderen vokser først og lægger pres på blæren. Men jeg havde, som dig, nogle anderledes smerter, som jeg var i tvivl om var mens-smerter eller ej, men det var det jo så ikke

Ja det er lidt spændende.... og længe til om en uge hvor jeg kan få mere vished.

Det er ikke fordi jeg skal tisse, men mere sådan rigtig på toilet. Rumlen i maven, samtidig med mens lignende smerter.

I morges lå jeg i min seng, og havde faktisk ret kraftige mens lignende smerter, det har jeg alligevel aldrig oplevet før, uden at have mens.

Anmeld

6. marts 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Ja det er lidt spændende.... og længe til om en uge hvor jeg kan få mere vished.

Det er ikke fordi jeg skal tisse, men mere sådan rigtig på toilet. Rumlen i maven, samtidig med mens lignende smerter.

I morges lå jeg i min seng, og havde faktisk ret kraftige mens lignende smerter, det har jeg alligevel aldrig oplevet før, uden at have mens.

Var du på p-piller før? Jeg oplevede nemlig, da jeg smed dem og nåede at have én mens, at jeg havde smerter jeg ikke have haft før og generelt havde det værre :/ Altså ikke for at sige, at der IKKE er noget, men bare så du er forberedt på muligheden Hvis der er en hel uge til testdag er du jo heller ikke så langt henne endnu

Anmeld

6. marts 2011

metski83

Secrets skriver:

Var du på p-piller før? Jeg oplevede nemlig, da jeg smed dem og nåede at have én mens, at jeg havde smerter jeg ikke have haft før og generelt havde det værre :/ Altså ikke for at sige, at der IKKE er noget, men bare så du er forberedt på muligheden Hvis der er en hel uge til testdag er du jo heller ikke så langt henne endnu

Ja jeg var på på piller før. Og har også oplevet smerter som aldrig før. Sidste måned måtte jeg have fat i vagtlægen, fordi jeg simpelthen havde så ondt.Og fik lavet gynækologisk undersøgelse samme dag. De mente det hele var hævet op, pga. p pille stop. Føj for en omgang.

Denne gang er det heldigvis ikke ligeså slemt.

Men man håber jo den er der

Anmeld

6. marts 2011

Mauser.

Hvornår forventer du mens ?? 

Anmeld

7. marts 2011

metski83

Så kom kvalmen også i dag. Ved ikke om det er tilfældigt, men har været lige ved at kaste op inde på arbejdet.

Anmeld

7. marts 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Hvornår forventer du mens ?? 

Om ca. en uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.