en lille update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Nadi

Hejsa

Vil lige komme med en hurtig update på hvad der sker herhjemme og fortælle at jeg ikke helt er gået under jorden og at jeg følger en lille smule med herinde når der er noget overskud..

Men starter lige med den yngste i flokken.

Frida har taget de første spæde skridt, men er derefter gået hen og blevet doven..så nu gider hun ikke det pjat længere, det går hurtigere når hun kravler. Men vi går i hænder tit med hende, for hun skal ikke tro hun kan sno sig uden om Hun er super glad for sin dp-mor og er et stort smil allerede når vi drejer ind io gårdspladsen. Jeg er også selv super tryg ved hende og kunne vist ikke ønske mig en bedre dp til mit barn. Ellers er hun jo bare skøn og dejlig og jeg

Oliver er begyndt at komme tidligt afsted i bh, så han bliver afleveret lidt over 7 og får morgenmad deromme, det har bare været som at aflevere et helt andet barn, når han bliver afleveret så tidligt. Han er ikke ked af det som han før har været og han glæder sig rent faktisk til at komme om og spise morgenmad deromme, og det har virkelig været en lettelse for mig for det var ikke til at holde ud at aflevere ham før. Ellers så er han blevet en rigtig dreng, og begyndt at have meget selvstændige meninger om tingene Han er jo stor fan af Lynet McQueen, og tror måske det har steget ham til hovedet for han kaldte mig Mack (lastbilen der fragter McQueen rundt) den anden dag.

Jeg selv er i praktik for tiden i ældrepsykiatrien, og jeg er bare super gald for det!! Jeg har kun fået ros og det hjælper jo på motivationen Det har været hårdt at starte et nyt sted og det har fyldt rigtig meget i mit hovede. Føler helt jeg har ammehjerne

Dennis og jeg bor stadig sammen, men det bliver mere og mere tydeligt at det ikke skal være os to resten af livet.. Det er super ærgeligt, men jeg vil hellere være mig selv og lykkelig end at være i et forhold og ulykkelig. Men det er jo en lang process.

Ja det var vist det.. håber snart jeg kan følge lidt mere med herinde, men der sker bare rigtig meget som gør at jeg knap nok kan rumme mig selv i mit hovede. Håber I vil bære over med mig?!

Knus Nadi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

BellaT

Tak for up-date. Alt i alt en god update. På trods af jeres brud. Men det behøver jo nemlig ikke være en skidt ting.

Og så fnisede jeg altså lidt over den der Mack-bemærkning. He He. Du er lastbilen der fragter Lynet rundt. Han er sjov, hva'..

Anmeld

7. marts 2011

..

Dejligt at høre fra dig

Anmeld

7. marts 2011

Hyner

Skøn update med rollingerne...

Meeeen jeg vidste da ikke at dig og Dennis var gået fra hinanden..

Det gør mig ondt...

Knus

Anmeld

7. marts 2011

Muffinmus

godt at høre der stadig er lidt liv i dig. Jamen det mmå sgu også være surt at finde ud af at man bare ikke hører samen mere, men jeg tror tit det giver en anden ro i sjælen at indrømme det og komme videre og starte et nyt liv med masser af muligheder.

Håber alt går vel det næste stykke tid mens i lige ginder ud af hvordan i gør det bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.