Hej
jeg står i en lidt vanskelig situation, sys jeg selv, tílbage i 2000 fik jeg en dreng med min tidl fyr, som var alkoholiker i den grad, jeg flyttede min dreng hjem til mine forældre, for der vidste jeg hasn havde tryghed,end det jeg ku gi ham, der skulle åbenbart gå yderligere 6 år før jeg tog mig sammen til og smutte fra ham, 6 års helvede m.m. nå det var så fortid, men idag, for godt 1 år siden mødte jeg så min nuværende kæreste/forlovede, han er en hel anden person, positivt.....
Da vi havde været sammen i c.a 7 md så blev jeg gravid, men endte i en spontan abort, men så idag er jeg blevet gravid igen, jeg er glad og lykkelig, men vi har intet sagt endnu til den øvrige familie, min mor ville være lidt imod det,fordi den lejlighed vi bor i er kun beregnet til 2 pers´, delvis ingern værelser, jeg kan sagtens se det skal værre et must, men vi har prøvet og kontakte banken om boliglån, men har fået afvide vi sku vente lidt. jeg magter ikke og gå igennem en abort igen, og slet ikke en provokeret..
Min situation er svær fordi, dengang jeg var i tidl forhold, var kommunen indblandet i og prøve og fjerne min dreng, det lykkedes så ikke fordi jeg nåede at flytte ham, jeg har aldrig følt mig så ydmyget før som om jeg var en dårlig mor, nu er jeg bange for idag at kommunen ville tage mit andert barn, jeg er vel stemplet for livet. jeg ved´ikke hvad jeg ska gøre....og jeg føler som om mit liv er låst fast, føler at jeg ingen ting kan gøre, det jeg har lyst til på fornuftigt måde..
Jeg er 31 år og sys selv jeg er voksen og ka tage ansvar, jeg ser idag min søn efter en fast planlægning ifælge aftale med mine forældre, og det går os meget godt, jeg føler bare mine rettigheder er taget fra mig i den grad, begrundelse for jeg ikke ville tage min søn hjem og bo hos mig er fordi han har fået dannet sin egen base hos mine forældre og det ville ødelægge ham hvis jeg bare tager ham væk.... jeg håber nogle kan komme med et råd til mig, jeg ved det hele lyder indviklet og svært.....
Knus Lillemor31