Ensom !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

ninna87

Er jeg den eneste der føler mig helt tilsidesat ? I er helt sikkert flere der står samme sted som jeg , ens kæreste vil utrolig gerne have børn og de bliver ved med at snakke om det. Men når man så endelig er blevet gravid er det som om man bliver skubbet væk , ens sexliv er forbi og man sidder bare på sidelinjen og kikker. Jeg fimser rundt om min kæreste hele tiden og prøver at gøre søde ting , men bliver ikke set , han vil heller i byen og være ude med vennerne hele tiden. Jeg savner ham ! :'( ER DET BARE MIG DER ER HELT FORKERT PÅ DEN , ELLER ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

twinboys

[citat][f][småt]ninna87 skriver:[/småt][/f] Er jeg den eneste der føler mig helt tilsidesat ? I er helt sikkert flere der står samme sted som jeg , ens kæreste vil utrolig gerne have børn og de bliver ved med at snakke om det. Men når man så endelig er blevet gravid er det som om man bliver skubbet væk , ens sexliv er forbi og man sidder bare på sidelinjen og kikker. Jeg fimser rundt om min kæreste hele tiden og prøver at gøre søde ting , men bliver ikke set , han vil heller i byen og være ude med vennerne hele tiden. Jeg savner ham ! :'( ER DET BARE MIG DER ER HELT FORKERT PÅ DEN , ELLER ?[/citat] Hej det gør mig ondt at høre... Han burde da tage et ansvar... Han vælger at sætte et barn til verden... Hvad så når den lille kommer ud...??? Tager han så ansvar eller er vennerne stadig de vigtigste... Jeg synes du skal tage en snak med ham... Jeg havde ikke fundet mig i det... Jeg har ikke selv stået i samme situation, men havde jeg , ja så havde jeg taget snakken med ham... Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

ninna87

Ja det er nemlig det jeg har prøvet at snakke med ham om , for det er ligeså meget for barnet skyld at jeg ønsker hans tilstedeværelse .

Jeg vil helt klart benytte mig af dit råd og prøve atter engang at tage en snak med ham , det kan være det hjælper at blive ved .

Mange tak . Smilll :D

Anmeld

8. oktober 2008

Mathilde

Hej Ninna

Jeg synes du skal minde ham om, at der skal to til at tage beslutningen om et barn og dermed også to til at tage ansvar.
Hvis jeg var dig ville jeg blive rigtig ked af det, når han slet ikke bemærker de søde ting du gør og når han bare smutter i byen med vennerne hele tiden og lader dig sidde alene.
Måske vil det hjælpe, hvis du gør ham opmærksom på dine følelser og fortæller ham, hvordan det påvirker dig når han tilsiddesætter dig.

Jeg håber virkelig han indser, at du savner ham og har brug for hans tilstedeværelse. Og du er ikke forkert på den efter min mening. Jeg har ikke stået i din situation, men jeg ville helt sikker give udtryk for mine tanker og følelser hvis jeg gjorde!

Mange(H) Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.