Hjælp til at sætte maven igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Mettemus

Hej piger,

Min lille trold på to måneder har ondt i maven. Han har ikke haft afføring i en uge nu (har det normalt et par gange i ugen) og vi kan mærke, at han er rigtig generet af det. Han har været meget urolig et par dage, og i dag er han rigtig ked og pylret. Han presser og presser, men lige lidt hjælper det. Han slår nogle store prutter, men det er også det eneste. Han bliver ammet fuldt ud.

Har i nogle gode råd til at sætte gang i hans mave? Jeg vil helst undgå afføringsmidler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Hvem?

Mettemus skriver:

Hej piger,

Min lille trold på to måneder har ondt i maven. Han har ikke haft afføring i en uge nu (har det normalt et par gange i ugen) og vi kan mærke, at han er rigtig generet af det. Han har været meget urolig et par dage, og i dag er han rigtig ked og pylret. Han presser og presser, men lige lidt hjælper det. Han slår nogle store prutter, men det er også det eneste. Han bliver ammet fuldt ud.

Har i nogle gode råd til at sætte gang i hans mave? Jeg vil helst undgå afføringsmidler.

Har hørt Kiwi skulle være godt, dog har begge børn her været fast på movicol indtil de begyndte at få andet end blot mælk, men begge mine er/var også flaskebørn

Anmeld

6. marts 2011

Mettemus

SanneBoe skriver:

Har hørt Kiwi skulle være godt, dog har begge børn her været fast på movicol indtil de begyndte at få andet end blot mælk, men begge mine er/var også flaskebørn

Tak for svar

Altså kiwi til mor eller baby?

Knus

Anmeld

6. marts 2011

Diana...

Ikk kiwi til baby 

cykle en masse med benene presse benene op mod maven massage på lænden og hvis det hård mave så kan man køre en vatpind i kanten af numsen det skulle gøre et eller andet. 

Men ammer du ikk? der det normalt der kan gå op til 14 dage mellem afføring så jeg tror det er luft i skal kæmpe med. 

KRAM 

Anmeld

6. marts 2011

Nettemor

når du ammer er det acceptabelt at der går helt op til 3 uger.. men gør son en anden også skriver med at cykle med benene og massere lidt osv.. ikke begynd at gi baby alt muligt andet endnu.. hvis det bliver nødvendig så snak med din sp om evt at gi lidt lactolose..

Anmeld

6. marts 2011

Hvem?

Måske en idé jeg læste hvor gammel bebs var - ups

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

Jamen lille Laurtis da.. Jeg har jo desværre ingen tips, jeg kan videregive. Men håber der kommer gang i den lille mavse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.