opdatingring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

moniquesmor

kæresten kom hjem med blomster igår 40lyserøde roser og 2 blomster til vindueskammen. rigtigt sødt var det da udentivle.. men jeg måttet jo snakke med ham om hvordan jeg have det:'( svært af få starte sådan en samtale synes jeg.. men kom da igang med af snakke om det. morten elsker mig endnu og kan ikke forstå jeg har det sådan på nogen måde. han blive til af starte med ret glad og skulle til af pakke sin ting:'( men jeg fik ham til af flad ned igen. (men måske jeg har det som jeg har det fordi jeg ikke har et rigtigt arbejdet og bor langt for alle mine rigtigt veninder) når men vi snakke og snakke og snakke i mange timer i mens monique lege med sit legekøkken.(L) vi kom frem til af vi måsk skulle prøve af holde en pause og komme lidt væk fra hinanden:'( (skal lige siges af min kæreste og mit forholde er gået meget stærkt, vi flyttet sammen efter en uge blive gravid på p-piller efter i mdr så alt er gået hurtigt. så vi har ikke hvad fra hinanden på nogen måde i 2½år ca) så i næste uge tag jeg til københavn i en uge med monique når jeg af lige vel har ferie. det er nok meget godt for os begge.. mvh michelle som ikke lige synes alt er særlig lyserødt på nogenmåde idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Annikaa

hej

Jeg synes det er super at fu tager det op med ham, så det ikke bare står til, indtil det bliver håbløst.

Det er en svær situation i befinder jer i. det vigtigeste er jo at der er følelser imellem mor og far. Og når det hele er gået så hurtigt for jer, så er det måske rigtigt nok at tag en ferie uden ham.

Men kan ikke ladevære med at tænke på ham. Det må da bare være en smerte uden lige at få afvide af den man elsker, ikke føler det samme mere... puha... hans dag må da være total ødelagt. Han går vel og er bange for at midste sin egen lille familie.

Nu står jeg jo ikke i den samme situation som jer, så er nemt nok for mig at ha en holdning til det hele, men jeg synes jo at men har pligt til nat holde kæreligheden igang over for sit barn. det er nok lettere sagdt end gjord. Men den har jo været der, så man jo lede efter den ;)

Men synes det er en fin måde i gør det på, håber det lykkeds for jer, for er svært at ha et godt parforhold.

go ferie ;)

Annika

Anmeld

8. oktober 2008

MorCamilla

Hvor synes jeg ar det er dejligt at i har fået snakket om det.. Og jeg håber inderligt at den uge væk fra hinanden kan sætte tingene "på plads" for jer.. så i kan fortsætte jeres forhold igen..

Alt held og lykke og tak for updaten..

Knus fra camilla.

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

Ja tilslutter mig de andre...

Altid godt at få talt ud... Jeg havde nok ventet til jeg havde puttet børn...

Jeg synes ikke at børn skal overhøre disse snakke..

Og børn får mere med end man regner med...

Held og lykke med forholdet og god tur...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.