Hvor tit spiser jeres bebser i løbet af dagen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

Ja - det kan jo ikke skade at prøve...!!! Det kan jo være, at hun lige kan overtales til en godnat-bajer

Ja - nogle baby'er er jo bare mindre end andre... og så længe hun trives og udvikler sig som hun skal, så er det jo rigtig fint!!!

Wilma er et rigtig madøre, og hun levner stort set ALDRIG ligegyldig hvor store portionerne er!!! Til gengæld er hun ikke så pjattet med at drikke vand endnu, så jeg bliver nødt til at amme hende lidt efter hvert måltid, så hun får væske nok!! Meeeen vi træner  MEGET det der vand-halløj... heheh

Haha, ja man har lov at håbe!!! Idag har hun kunnet overtales til en del flere flasker og så hele tre grød/mos måltider, så det er sku fedt.. hun har også lavet 4 kæmpe bleer, så der er godt gang i den forbrænding.

Madeleine levner som regel også kun i flasken, men grøden bliver bare slugt, og gerne hurtigere end hendes mor kan følge med

Hi hi, det der med koppen fungere heller ikke så godt.. hverken tudekop el alm.. hun vil meget gerne drikke af den, men skubber tungen ud så det løber ned af siden, så det er med at være opfindsom når der skal holdes nede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Haha, ja man har lov at håbe!!! Idag har hun kunnet overtales til en del flere flasker og så hele tre grød/mos måltider, så det er sku fedt.. hun har også lavet 4 kæmpe bleer, så der er godt gang i den forbrænding.

Madeleine levner som regel også kun i flasken, men grøden bliver bare slugt, og gerne hurtigere end hendes mor kan følge med

Hi hi, det der med koppen fungere heller ikke så godt.. hverken tudekop el alm.. hun vil meget gerne drikke af den, men skubber tungen ud så det løber ned af siden, så det er med at være opfindsom når der skal holdes nede.

Hihi.... PRÆCIS sådan gør Wilma også, når hun drikker!

Vi gir hende vand af et snapseglas.... og hun åbner munden, når hun ser glasset, så hun ved udmærket godt, hvad der skal ske... meeeen hun skubber nemlig også alt vandet ud med tungen... hun har ikke helt fandet teknikken endnu.. heheh

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

Hihi.... PRÆCIS sådan gør Wilma også, når hun drikker!

Vi gir hende vand af et snapseglas.... og hun åbner munden, når hun ser glasset, så hun ved udmærket godt, hvad der skal ske... meeeen hun skubber nemlig også alt vandet ud med tungen... hun har ikke helt fandet teknikken endnu.. heheh

hahahahahahahaha, snapse glas... bare vent når hun skal i byen om nogle år, så dur det ikke at hun ved I har givet hende lov til at drikke af sådan et for maaaange år siden  Men mon ikke snart de lærer det ??? det har jo stået på i en måned nu!! ???

Anmeld

11. marts 2011

Camillee

Ja hun er skide lækker, så pyt med at der mangler en dobbelthage og nogle deller hi hi

Jamen har fået en tid ved lægen om en måned til kontrol vejning, så må vi se om hun har taget et stort skridt i den rigtige retning

Ja det er jeg helt sikker på hun er
De kan hurtigt nok gå den anden vej, men nogle babyer er jo bare små.

det kryder vi finger for at hun snart gør

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

Camillee skriver:

Ja det er jeg helt sikker på hun er
De kan hurtigt nok gå den anden vej, men nogle babyer er jo bare små.

det kryder vi finger for at hun snart gør

Mange tak, så krydser jeg fingre for at Elias også farer frem med vægten

Anmeld

11. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

hahahahahahahaha, snapse glas... bare vent når hun skal i byen om nogle år, så dur det ikke at hun ved I har givet hende lov til at drikke af sådan et for maaaange år siden  Men mon ikke snart de lærer det ??? det har jo stået på i en måned nu!! ???

ÅHHHH NEEEEJ... du sir da noget dér!!!

Meeeeeen Wilma får AAAAAAAALDRIG lov til at tage ud i byen UDEN sin mor og far..... hahahaha!!!!

Jo.. altså... vi har godt nok kun trænet i en uges tid... ellers har jeg jo ammet efter skemad...!!! Men nu går vi sgu i skarp træning.. heheh

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

ÅHHHH NEEEEJ... du sir da noget dér!!!

Meeeeeen Wilma får AAAAAAAALDRIG lov til at tage ud i byen UDEN sin mor og far..... hahahaha!!!!

Jo.. altså... vi har godt nok kun trænet i en uges tid... ellers har jeg jo ammet efter skemad...!!! Men nu går vi sgu i skarp træning.. heheh

nej lige præcis.. Madeleine fik også lige at vide at hun først måtte få en kæreste når hun var 18... IKKE FØR !!! hvis hun overhovede må kigge på drengen til den tid hæhæ...

Ja, så må vi se om hun bare er total fit for fight med det vand der... det er nok fordi det er så tyndt

Anmeld

11. marts 2011

Camillee

Tina&Martin skriver:

Mange tak, så krydser jeg fingre for at Elias også farer frem med vægten

mange tak ! (:
og God Weekend 

Anmeld

11. marts 2011

marhemor

Tina&Martin skriver:

Det skal jeg nok

Hun blev målt til 66cm og 6190g i tirsdags, så det er jo ikke voldsomt meget. Hun har kun taget knap 300g på på en måned

Men hun er også super godt med, så er slet ikke i tvivl om at hun trives, og lægen var jo heller ikke bekymret.

Altså herhjemme er mit lille pus, Andrea jo 4½ måned, og blev igår målt til 63 cm og vejer 5390 g., så hun hører heller ikke til i den tunge ende

Men hun havde taget 500 g på på 3 uger, og er også glad, tilfreds, helt med i udviklingen, tisser og skider, masser af muskler og sover igennem om natten, så her er der ingen bekymring

Vi putter kun en ekstra skefuld fedtstof i maden, og det lader til at virke her hos os

Er sikker på at alle de små nips nok skal vokse sig store og stærke en dag

Maria

Anmeld

12. marts 2011

2babygirls

marhemor skriver:

Altså herhjemme er mit lille pus, Andrea jo 4½ måned, og blev igår målt til 63 cm og vejer 5390 g., så hun hører heller ikke til i den tunge ende

Men hun havde taget 500 g på på 3 uger, og er også glad, tilfreds, helt med i udviklingen, tisser og skider, masser af muskler og sover igennem om natten, så her er der ingen bekymring

Vi putter kun en ekstra skefuld fedtstof i maden, og det lader til at virke her hos os

Er sikker på at alle de små nips nok skal vokse sig store og stærke en dag

Maria

Åhhh Maria, det er altså godt at høre at der også er andre med små poder!!!

For man tænker jo med det samme om man gør noget forkert siden de ikke tager på!!

God vi har nogle model babies som godt kan spise igennem hi hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.