Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Benjamins'mor

Min svigermor påstår at min søn der lige er blevet 2 mdr er ved at få en tand, og hun tror den går igennem inden for den næste måned.

Jeg ved bare ikke helt om jeg skal tro på det? Jeg kan ikke selv finde ud af og mærke efter. Og synes nu også det er pænt tidligt hvis han er ved at få en tand?

Hvad siger i piger?

Kan det lade sig gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ja det kan det godt : ) Min mosters ene dreng var endda født med sine tænker, tror det var begge fortænder, atså de var lige brugt igennem, ikke kæmpe Fedtmule tænder :b Men ja det var fra fødslen af allerede! Så tror jeg godt kan lade sig gøre nu

Anmeld

6. marts 2011

Benjamins'mor

**C** skriver:

Ja det kan det godt : ) Min mosters ene dreng var endda født med sine tænker, tror det var begge fortænder, atså de var lige brugt igennem, ikke kæmpe Fedtmule tænder :b Men ja det var fra fødslen af allerede! Så tror jeg godt kan lade sig gøre nu

Okay vildt.

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

Min ældste datter var 2½ måned da hun fik sin første tand. Det er næsten altid fortænderne i undermunden, der kommer først og hvis du vasker fingre og derefter gnubber gummerne forneden forsigtigt vil du kunne mærke 2 små buler, så tænderne er på vej.

Når de kommer igennem, vil du kunne mærke en skarp kant.

Anmeld

6. marts 2011

Benjamins'mor

Skouboe skriver:

Min ældste datter var 2½ måned da hun fik sin første tand. Det er næsten altid fortænderne i undermunden, der kommer først og hvis du vasker fingre og derefter gnubber gummerne forneden forsigtigt vil du kunne mærke 2 små buler, så tænderne er på vej.

Når de kommer igennem, vil du kunne mærke en skarp kant.

Okay, det vil jeg prøve imorgen så.

Anmeld

6. marts 2011

2721

Siger ikke at hun tager fejl, men min svigermor påstod også at min søn havde tænder der var lige ved at bryde frem da han var 3 dr. Nu er han 8 en halv månde og den første kom i mandags.... Så....

Anmeld

6. marts 2011

Benjamins'mor

Hej alle piger.

Har lige mærket og kigget. Og den er god nok, der er sku en tand på vej.

Anmeld

6. marts 2011

Alberts/

der ka godt gå lang tid før den bryder igennem(: alberts hjørnetænder har været helt fremme i 2½ måned nu mandler bare at bryde igennem(; men det kan også ske imorgen(;

Anmeld

6. marts 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

der ka godt gå lang tid før den bryder igennem(: alberts hjørnetænder har været helt fremme i 2½ måned nu mandler bare at bryde igennem(; men det kan også ske imorgen(;

Hehe ja.

Men Kristian og hans brødre der gik de igennem ved 3 mdrs alderen. Så man skal jo aldrig sige aldrig.  Men man kan tydeligt se den er på vej, der er bare en ordenligt bule.

Anmeld

6. marts 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Hehe ja.

Men Kristian og hans brødre der gik de igennem ved 3 mdrs alderen. Så man skal jo aldrig sige aldrig.  Men man kan tydeligt se den er på vej, der er bare en ordenligt bule.

hihi albert fik sine nedernste 2 hjørne tænder da han var 4 mdr(; hans øverste er godt på vej, der er en kæmpe bule man kan se de bare lige skal bryde igennem(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.