Bæresele som transportmiddel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Enayia

God aften de damer!

Jeg har fundet en bæresele frem idag og overvejer at tage Liva mad ind til byen i den./hun er 1½ månede) /tager ca 30. min med bus, da det ville være nemmere end at få bakset barnevogn med i flere busser.

Men tænker, må man overhovedet bruge den til at tranportere de små med udenfor (hvis de er klædt varmt på naturligvis) Eller er de beregnet til indendørs brug? Det skal siges selen er en Theodore Bean Active Baby

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Mi

Det kan godt være hårdt for hendes ryg at blive båret i en bæresele så længe, mener jeg. Men hvis du har hende i en vikle eller en slynge så bliver hun støttet bedre, og så kan du da sagtens have hende med i sådan en.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. marts 2011

Isabella_mor

små børn på den størrelse har ikke godt af at sidde for meget i en bæresele da deres ryg ikke er stærk nok til at kunne klare at sidde oprejst i så længe af gangen.. så hellere bakse med barnevognen..

først når børn kan sidde selv er det self i orden at have dem med i bæresele i længere tid af gangen...

hvis du derimod havde en slynge kunne du have din baby i i lige så længe du vil...  hvis den er indstillet i vuggestilling...

mener at man siger max 20 minutter i bæresele, 30 min i skråstol og allerhøjest en time i autostol så længe de er så små og ikke kan sidde selv.. 

Anmeld

5. marts 2011

Enayia

Ahh, okay! Så kan det være vi må investere i en slynge i stedet for! Hvor er jeg glad for jeg spurgte først, ville ikke have været godt hvis jeg brugte den uvidende om det ikke er godt for hende! tak for svarene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.