Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke fine billeder Og hoooold da op en fødselsberetning... smiler.Du er rimelig sej at du var så fattet og rolig når du står der med presseveer helt alene. hehe.Godt det hele gik godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med hende.. vildt at det gik så hurtigt....
godt i klarede det allesammen og din lille guldklump kom ud og
havde det godt!
Lou87 skriver: Sikke fine billeder Og hoooold da op en fødselsberetning... smiler.Du er rimelig sej at du var så fattet og rolig når du står der med presseveer helt alene. hehe.Godt det hele gik godt
Manden kom jo hjem Men ja, hovedet skulle lige holdes koldt, og Jm var guld værd over tlf
Najsen86 skriver: Tillykke med hende.. vildt at det gik så hurtigt.... godt i klarede det allesammen og din lille guldklump kom ud og havde det godt!
Og hun har det rigtig godt, hun er jo efterhånden stor nu
frkrbj skriver: Manden kom jo hjem Men ja, hovedet skulle lige holdes koldt, og Jm var guld værd over tlf
Jamen først ti min efter.. og jeg tænker bare jeg ville føle de ti min varede mega længe Men ja ku godt forestille mig JM var uundværlig der
Lou87 skriver: Jamen først ti min efter.. og jeg tænker bare jeg ville føle de ti min varede mega længe Men ja ku godt forestille mig JM var uundværlig der
man finder ihvertfald hurtigt ud af hvor "gispeknappen" sidder
Stort tillykke med hende og hvor er hun kær
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128