Lauras første møde med....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Caroline86

SUSHI

Oh yes, prinsessen skulle da lige smage mors aftensmad og det var vist godt jeg havde bestilt rigeligt

Det bliver ikke sidste gang hun får sushi, tror jeg

På det sidste billede er hun ved at være træt af at mor og far tager billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Kruse90

nuurh, hvor fiint

Anmeld

5. marts 2011

SiLiMiMa

nå nå, en lille feinschmecker

hvor er hun sød!

heise, som aldrig har smagt sushi.......

Anmeld

5. marts 2011

Caroline86

Heise skriver:

nå nå, en lille feinschmecker

hvor er hun sød!

heise, som aldrig har smagt sushi.......

ja, man bor vel i nordsjælland hahaha!

Uh, jeg ÆÆÆÆLSKER sushi... men det er virkelig sådan en ting at enten elsker man det og ellers hader man det (tror aldrig jeg har hørt om nogen midt imellem)...

Daniel (manden min) kan ikke fordrage det.. Men vi er blevet enige om at det ikke er den værste ting ikke at kunne lide - særligt når man tænker på prisen

Jeg nyder at lave det selv, men det er for stort et arbejde når det kun er til mig selv

Anmeld

5. marts 2011

SiLiMiMa

Caroline86 skriver:

ja, man bor vel i nordsjælland hahaha!

Uh, jeg ÆÆÆÆLSKER sushi... men det er virkelig sådan en ting at enten elsker man det og ellers hader man det (tror aldrig jeg har hørt om nogen midt imellem)...

Daniel (manden min) kan ikke fordrage det.. Men vi er blevet enige om at det ikke er den værste ting ikke at kunne lide - særligt når man tænker på prisen

Jeg nyder at lave det selv, men det er for stort et arbejde når det kun er til mig selv

ja, jeg kan så af gode grunde ikke sige, om jeg kan li det, men jeg kan godt li fisk - så længe der ikke er ben i

må da prøve det en dag man kan faktisk godt få det hernede på Als hihi

Anmeld

5. marts 2011

Noneother

Herhjemme eeeelsker lillemanden osse en god gang sushi. -Det ikke for tidligt med de dyre vaner

Anmeld

5. marts 2011

D.B.L

Mine piger elsker det også. Sidste gang jeg spurgte Ella hvad hun kunne tænke sig til aftensmad sagde, "Mor jeg vil SÅ gerne have det der sussi"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.