Tøj i både fra str. 34/36 + noget der er lidt større

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
603 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Dinna88

Så er der ryddet lidt ud, noget af tøjet ved slet ikke hvorfor jeg ejer, da det ikke er min smag. Så nu sælges derud!  Kom med bud og skrive for flere billeder, hvis det ønskes! Det er fra vist forskellige butikker, føtex (stadig mærke på), H&M og ellers ukendte mærker. Tøjet er vasket i neutral!

Billede 1: pallietnederdel fra H&M str. 34 - aldrig brugt. Kan bruges som højtaljet nederfel.

Bilede 2: stribet top, lysere end på billedet. Der er intet mærke, men den minder meget om dem de har i H&M. Der står at det er en str. 38/40, men en 36 kan sagtens passe den. - Aldrig brugt, kun prøvet på - dog vasket. 

Billede 3 og 4: En sort nederdel, der går lidt ned over knæene fra H&M, str. 34. Den er brugt måske 10 gange, men jeg må indrømme at jeg er til de kortere nederdele. På billede 4 ses overgangene mellem de tre baner fire baner stof der er brugt.

Billede 5 og 6: Super flot "babydoll" kjole, der især kan bruges til gravide, men som også bare er en kjole der falder rigtig flot, netop fordi den er så bred, som det ses på billedet! Det yderste lag er blondestof. Str. M. Aldrig brugt. På billede 6 ses den søde sløjfe der sidder under brystet.

Billede 7 og 8: Ed Hardy efterligning. Den er brugt, men det ses ikke meget. På trykket er sat små plastik "nitter". Brugt, men i helt fin stand. Str. M, men en small kan sagtens passe den! (Jeg er x-small og den sidder fint)

Billede 9: Stribet top fra Føtex, str. s. Aldrig brugt, mærket sidder stadig i. 

Billede 10: super flot top i i polyester, jeg aner ikke hvor den er fra. Str. vides ikke, men den svarer nok cirka til en 36. Brugt meget få gange, det ses ikke. 

Billede 11 og 12: hvid sommerjakke/jakke til indendørs brug. Fra Only, str M. Den er i et meget tykt, lækkert materiale, med en sød knap. Brugt, men det ses ikke.

Billede 13: sort nederdel, str. svarer til en 34/36. Mærket kender jeg ikke. Brugt meget få gange.

Billede 14: En fin, glimmer "ting" til at dække skuldrene med. Str. S/M, mærket er Pieces. Aldrig brugt, mærket sidder stadig i.

Billede 15 og 16: Jeans fra Only, det eneste der står om størrelse er W26. De er SÅ fede, men jeg får dem aldrig brugt. En smule brugt.

Billede 17: Lys rød, trekvartærmer, str. S, fra føtex, mener jeg. Aldrig brugt, mærket siddet stadig i.

Billede 18, 19 og 20: endnu en Ed Hardy efterligning. Den er brugt, men det ses ikke meget. På trykket er sat små plastik "nitter".  Brugt, men i helt fin stand. Str. M, men en small kan sagtens passe den! (Jeg er x-small og den sidder fint)

Kom med et bud! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.