spisebord borgtives!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. marts 2011

Kay

MetteDN skriver:

sådan en omgang har jeg også gang i herhjemme, men manden er "heldigvis" på arbejde, så JEG bestemmer hvad der skal smides ud

ja sådan funger det ik her... han er arbejdløs... og jeg arbejder så... og så kunne jeg ik finde på at smide noget ud uden han viste det... men jeg får ham overtalt stille og roligt... nogle tinmg tager bare længere end andre... det jeg er mest ivrig for or arbejder mest for lykkeds først... sådan er det jo gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Kay

Kay skriver:

nogen der mangler et spisebord der kan klappes sammen til at fylde ca. 32x90,

udklappet kan det blive 78 cm og 129 cm langt.... gammel ikea model... har ingen billeder

afhentes gratis nu eller i morgen

ellers bliver det smidt til storskrald!

ingen der skal nå og hente det inden jeg bære det ned til storskrald???

Anmeld

6. marts 2011

Christina.78

Jeg ville med glæde tage imod det hvis ikke lige du boede helt derovre...stort ØV

Anmeld

6. marts 2011

Kay

Christina.78 skriver:

Jeg ville med glæde tage imod det hvis ikke lige du boede helt derovre...stort ØV

rigtig ærgeligt.... har det bare skidt med at smide ting der stadig ka bruges ud... men vi har bare ikke plads til det

Anmeld

7. marts 2011

Christina.78

Kan jeg godt forstå vi bor i hus og har næsten altid fuld hus når vi har gæster og mangler altid lige et ekstra bord !! Træls på rigtig jysk...!!

Anmeld

7. marts 2011

Kay

Christina.78 skriver:

Kan jeg godt forstå vi bor i hus og har næsten altid fuld hus når vi har gæster og mangler altid lige et ekstra bord !! Træls på rigtig jysk...!!

ja så er det rigtig nok træls... når det nu kan blive så lille når man ik skal bruge det

Anmeld

7. marts 2011

Christina.78

Ja stort øv og kæresten har også lige været i roskilde..ej altså...

Anmeld

7. marts 2011

Kay

Christina.78 skriver:

Ja stort øv og kæresten har også lige været i roskilde..ej altså...

kommer han det tit???

Anmeld

7. marts 2011

Christina.78

Nej det var noget mekaniker kursus....det vist først til maj han skal afsted igen og ved ikke om det er roskilde...

Anmeld

7. marts 2011

Kay

Christina.78 skriver:

det var noget mekaniker kursus....det vist først til maj han skal afsted igen og ved ikke om det er roskilde...

ja ok det er ærgeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.