Tillykke maria-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Sofia

Tillykke med fødselsdagen Jeg håber du får en rigtig god dag - og måske den bedste gave af alle, at lille Noah kommer ud til jer Nu må han da snart have forstået at lejekontrakten er ophørt!! Måske du kan spise så meget lagkage at der ikke er plads til ham derinde, så må han forstå en hentydning
Hav en dejlig fødselsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Tillykke med fødselsdagen Jeg håber du får en rigtig god dag - og måske den bedste gave af alle, at lille Noah kommer ud til jer Nu må han da snart have forstået at lejekontrakten er ophørt!! Måske du kan spise så meget lagkage at der ikke er plads til ham derinde, så må han forstå en hentydning
Hav en dejlig fødselsdag!

Tillykke! Jeg håber du får en lille og helt perfekt Noah i fødselsdagsgave.

Jeg giver dig i øvrigt æren for det dejlige solskin.

Må du få en skøn dag,
Knus

Anmeld

5. marts 2011

AnneBJ

Kære Maria,

Stort tillykke med fødselsdagen! Håber du har haft en rigtig dejlig dag!

Tusind tak for blå himmel og masser af solskin!!

Anmeld

5. marts 2011

Marco2

Ja, stort tillykke med fødselsdagen. Har du fået den ultimative gave i form af en dejlig bebs?

AG

Anmeld

5. marts 2011

Maria-s

Hvor er i SØDE piger, bliver jo helt rørt  Jeg har haft en rigtig, rigtig dejlig dag, med besøg af min elskede mormor, far & mor, søster og hendes kæreste. Min egen mand skulle desværre på arbejde, men ja vi har haft hygget med snak og masser af kagespisning  JA jeg har ellers gjort hvad jeg kunne for at ÆDE ham ud de sidste par dage, måtte da også ind og ligge ned efter kagen, fordi der ikke var mere plads til at sidde op

Men NEEEEEJ INGEN BABYYYYYY.....!!!  Men altså i morgen er en ny dag, så så håber vi det bliver i morgen! Og i morgen håber jeg det bliver i overmorgen hvis det ikke bliver i morgen, og i overmorgen der...... ja i har nok fanget den... DER BLIVER JEG SIIIIIINDSYYYYYGGG!!!!

Anmeld

6. marts 2011

Diana...

Du får lige et forsinket tillykke her. dejligt du havde en super dag med masser af kage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.